پخش انواع کشمش فله ای در کاشمر

پخش انواع کشمش فله ای در کاشمر از طریق این سایت صورت می گیرد و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را درب انبار کارخانه دارند می توانند با واحد فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزاب خورده تولید کاشمر به صورت فله ای ⇓

پخش کشمش کاشمر

تولید کشمش فله در کاشمر

منطقه کاشمر استان خراسان رضوی به مانند شهری مانند تاکستان و ملایر از تولیدکننده های انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود و در کنار کشمش سبز و زرد قلمی که معروف ترین و مشهور ترین محصول خودشان است، کشمش آفتابی هسته دار هم تولید می کند که هم به صورت فله ای آن به فروش می‌رود و هم فرآوری شده در کارتون.

 

نوع انگور این منطقه به گونه ای است که درصد قند آن در مقایسه با شهری مانند تاکستان قزوین که بالاترین این مورد در کشورمان را در اختیار دارد بسیار پایین بوده و به همین جهت باعث شده قیمت کشمش آفتابی فله این منطقه هم در پایین ترین حد ممکن باشد.

 

شکل و ظاهر محصولات کاشمر به صورت قلمی و پیکامی است که اصطلاحاً به آن بندانگشتی هم گفته می‌شود و ممکن است هم تیزاب زده آن به فروش رود و هم آفتاب خشک آن که مشتریان خاص خود را هم در کشورمان به خود اختصاص می‌دهند، آنهایی که به دنبال ارزان ترین نوع بار هستند.

 

وجود کارخانه های بسیاری در شهر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی کار بسته‌ بندی کشمش فله این منطقه را در اختیار دارند که شاید معروف ترین آن مناطق شهرک صنعتی بردسکن باشد که هم محصولات آن برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم جهت صادرات به خصوص دو محصول سبز و زرد قلمی که در بالا به آن پرداخته شد.

محصول ضایعات کاشمر به صورت کارتونی ⇓

 

پخش کشمش فله

پخش کشمش فله مستقیم از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را بر عهده دارد و علاوه بر عرضه کشمش کارتونی، کشمش فله ای را هم در حجم وسیعی در سراسر ایران به فروش میرساند.

 

همانطور که می دانید امکان صادرات کشمش فله ای به هیچ عنوان وجود ندارد و شما نمی توانید محصولی را که فرآوری نشده و در کیسه و گونی است را به کشورهای دیگر صادر کنید، پس قطعا این محصولات در بازار داخلی خرید و فروش و پخش می گردند.

 

اما چون محصول تاکستان دارای بالاترین درصد قند است بیشتر مشتریان مایلند از کشمش های همین منطقه خریداری کنند و به ندرت پیش می‌آید که محصول کاشمر را طلب کند که اگر این اتفاق هم افتاد امکان تامین و فروش و پخش آن نیز به هر میزانی که سفارش باشد در این مجموعه امکان پذیر است.

 

اما شما علاوه بر اینکه نرخی که استعلام می کنید درب کارخانه محسوب می‌شود بلکه خرید شما هم به این صورت است که می توانید به صورت حضوری این کار را انجام دهید و اگر امکان آن وجود ندارد به صورت غیرحضوری سفارش محصول را خواهید داد که بار از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی در هر شهری از ایران که باشید ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما