نمایندگی فروش کشمش پلویی در قزوین

در این مرکز مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده و نمایندگی فروش کارخانه در قزوین، کشمش پلویی مرغوب را تهیه کند و در صورتی که سفارش ایشان بالا باشد اقدام به خرید حضوری درب کارخانه نیز داشته باشد.

کشمش پلویی آفتابی (سرخ رنگ)

فروش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی قزوین

منطقه استان قزوین در شهرهایی نظیر تاکستان، اسفرورین، شال و نرجه تولید کننده انواع کشمش پلویی بی دانه یا بی هسته در کشورمان می‌باشد و تولیدات این مناطق از نظر کیفی بالاترین میزان در ایران محسوب شده که طبیعتاً دارای قیمت بالاتری نسبت به تولیدات سایر مناطق این محصولات می باشد.

 

ما در ایران چهار نوع کشمش پلویی داریم که هر چهار نوع این محصولات در قزوین تولید می شود که شامل موارد زیر است:

  1. پلویی زرد رنگ
  2. پلویی قهوه ای روشن
  3. پلویی قهوه ای تیره
  4. و پلویی سرخ رنگ

محصولات بالا هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

وجود کارخانه های بسیاری در قزوین، علی الخصوص تاکستان کار فرآوری و بسته‌ بندی محصولات بالا را انجام می دهند و مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز یکی از این کارخانه ها می باشد که محصولی با کیفیت در کنار قیمتی رقابتی به مشتری خود تقدیم می کند.

 

به همین جهت اگر نیاز شما خرید کشمش پلویی بود، کافیست با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده و مربوط به مدیر فروش کارخانه می باشد ارتباط بگیرید و از ایشان علاوه بر دریافت فیلم و عکس بار، مشاوره دریافت کنید تا ایشان به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند برای خریدی مناسب که امکانش را دارید.

کشمش پلویی تیزابی (قهوه ای روشن)

فروش کشمش قزوین

فروش کشمش پلویی درب کارخانه

فروش درب کارخانه کشمش پلویی کاملا برای خریدار محفوظ است اما نه برای حجم پایین مثل ۱۰ یا ۲۰ کارتون، اگر حجم خریدتان بالاست با هماهنگ کردن با مدیر فروش می توانید تایمی را برای بازدید از محصولات هماهنگ کرده و اگر خریدتان قطعی شد سفارش ثبت و بارگیری انجام خواهد شد.

 

نوع بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران عموماً به صورت کارتونی است که ممکن است ۳، ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی باشد و آن کشمش های سلفونی که شما در بازار مشاهده می کنید مربوط به شرکت‌های واسطه ای نظیر گلستان و برتر و سایر شرکتهای بسته بندی می باشد که از کارخانه های کشمش محصول را خریداری و در سلفون های خود بسته بندی آنها را انجام می دهند.

 

مورد دیگری که پیش می آید این است که انواع کشمشی که شما در بازار آن را به صورت فرآوری شده و کاملا تمیز و بدون دم در کارتون و یا سلفون خریداری می‌کنید در واقع در کارخانه کارهای فرآوری روی آن صورت گرفته اما کشمش ابتدایی را باغدار و کشاورز تولید می‌کند، یعنی انگور را ایشان از طریق آفتاب و سایه و چه از طریق تیزاب و یا دستگاه صنعتی تبدیل به کشمش می کند.

 

به صورت کلی اگر به مانند کشورهای پیشرفته صفر تا صد تولید کشمش یعنی از زمانی که انگور چیده می شود تا به دست مشتری برسد دست کارخانه دار باشد علاوه بر اینکه محصول با کیفیت تر می باشد بلکه قیمت ها هم در طول سال فعالیت، یکسان خواهد بود که البته با مواردی که از مسئولین اقتصادی کشور در دولت‌های مختلف سراغ داریم همچنین سوادی را از ایشان نمی توانیم انتظار داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما