مرکز پخش کشمش کالیفرنی ملکان مرغوب

مرکز تولید و پخش کشمش کالیفرنی طلایی تولید ملکان و بناب با کیفیت مرغوب در این سایت که مجموعه تولیدی در تاکستان استان قزوین دارد قرار داشته و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را از تولید به مصرف دارند می توانند نیازشان را در این مرکز تامین نمایند.

پخش کشمش ملکان

تولید کشمش کالیفرنی با کیفیت مرغوب

در مرکز تولیدی کشمش آراد، کشمش کالیفرنی نیز با بهترین کیفیت ممکن تولید و بسته بندی می گردد و این محصولات را مشتریان می توانند در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص درب کارخانه تحویل بگیرند که البته شیرینک شدن کارتون ها نیز به رایگان برای مشتریان انجام خواهد شد تا طی ترانزیت بار از هم نپاشد.

 

محصول کالیفرنی نام های متعددی دارد که شامل کشمش طلایی، کشمش انگوری، کشمش پلویی زرد، کشمش دودی و کشمش گلدن می باشد که تمام این محصولات در واقع یک نوع کشمش هستند که مشخصه همه آنها نیز گوگرد زدن به میزان بالا و نیز بی هسته بودن آنها می باشد.

 

از آنجایی‌که ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی بهترین تولید کننده این محصولات نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا بوده لذا بار را به صورت فله یعنی با دم و شاخه از باغداران و بارگاه داران مناطق اشاره شده خریداری کرده و در کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان قزوین واقع شده است کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد.

کشمش کالیفرنی ملکان

صادرات کشمش کالیفرنی ملکان

این مجموعه علاوه بر فرآوری و بسته بندی کشمش کالیفرنی امکان صادرات مستقیم آن را نیز دارد و این موضوع برای مشتریانی که خارج از کشور هستند و امکان خرید حضوری ندارند می تواند بسیار عالی باشد. با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و پس از آماده سازی بار برایشان ارسال می گردد.

 

به این صورت که کارهای بهداشت و استاندارد که برای خروج بار از کشور لازم است در مرکز استان قزوین (شهر قزوین) انجام شده، بار پلمپ گردیده با یکی از شرکت های حمل و نقل صحبتهای هزینه تا مقصد انجام شده و پس از تایید مشتری، برایشان در هر شهری که باشد ارسال خواهد شد.

 

روالی که در بالا به آن پرداخته شد تا به حال برای مشتریان زیادی در این مرکز انجام گردیده که می توان به خریدارانی از گرجستان، ارمنستان، ترکیه و قطر اشاره نمود.

 

در حال حاضر یعنی در ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت کشمش زرد مرغوب کیلویی ۳۴۵۰۰ تومان درب کارخانه می باشد در صورتی که همین بار را با همین کیفیت در کارخانه های بناب و ملکان کیلویی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بیشتر به مشتری قیمت می دهند. از طرفی شما به عنوان خریدار فقط نباید قیمت را مد نظر قرار دهید بلکه رفتار و کردار تولید کننده و کارخانه‌ دار نیز باید بسیار بررسی کنید اگر قصدتان کار کردن مداوم باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما