قیمت کشمش قزوین | انواع کشمش تاکستان

برای اینکه به قیمت کشمش قزوین برسید و اینکه بدانید منطقه تاکستان این استان چه نوع کشمش‌ هایی در اختیار دارد و انواع آن به چه صورت هستند می‌ توانید با خواندن این مقاله پاسخ خود را دریافت نمایید.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

انواع کشمش تاکستان

ابتدای صحبت باید بگوییم هر وقت صحبت از قزوین یا این استان در زمینه کشمش شد بدانید که فقط و فقط به شهر تاکستان این استان اشاره داریم چون مهم‌ ترین تولیدکننده کشمش در کشورمان می‌ باشد و در کنار ملایر استان همدان بیشترین میزان حجم تولید این محصولات را به خود اختصاص می‌ دهد. این شهر به همراه مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد محصولاتی که می‌ توان از آنها هم برای بازار داخل استفاده نمود و هم جهت صادرات از آنها بهره‌ برداری کرد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما صحبت از کشمش پلویی شد محصولی که تقریبا همه مردم آن را یک نوع کشمش می‌ دانند در صورتی که اصلاً به این صورت نیست و این محصول در واقع هر نوع کشمشی می‌ باشد که گرد و بیضی شکل است و بدون دانه می‌ باشد و سایز آن در خط تولید کارخانه زیر ۱۰ میل سورت می‌ گردد این نوع کشمش در قالب رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود بوده و در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود و فروش آنها صورت می‌ گیرد.

شما باید بدانید که این محصول در واقع تولید کارخانه‌ ای است یعنی محصولی که کشمش آفتابی، کشمش تیزایی و کشمش انگوری پس از بوجاری تبدیل به کشمش پلویی می‌ شود و یا در کارتون بسته‌ بندی آن صورت می‌ گیرد و یا در سلفون. از طرفی این منطقه از ایران در زمینه تولید مویز فخری، مویز شانی و کشمش عسکری هم فعالیت دارد و عموماً این محصولات اشاره شده برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد یکی از پرکاربردترین مصارف مردم کشور ما که از این کشمش‌ ها برای تولید الکل، سرکه و شیره کشمش هم مورد استفاده قرار می‌ دهند.

محصول پلویی سرخ ⇓

انواع کشمش تاکستان

کارخانه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید از کارخانه داران کشمش در این شهر به شمار می‌ رود و در شهرک صنعتی خرمدشت فعالیت خود را انجام می‌ دهد این کارخانه به صورت حرفه ای در زمینه صادرات کشمش‌ های اشاره شده فعالیت دارد اما در بازار داخل هم تولیداتی در اختیار داشته و آنها را در قالب کارتون ۹ کیلویی در بازار عرضه می‌ کند.

شاید ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که شما اگر بخواهید ثبت سفارش کنید، استعلام قیمت نمایید و یا هرگونه سوالی در مورد کشمش بپرسید می‌ توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید ویژگی که تقریباً در هیچ کدام از سایت‌ ها و یا پیج‌ های اینستاگرامی برای شما مهیا نیست و شما به سختی می‌ توانید یک کارخانه کشمش را پیدا کنید که بتوانید پاسخ خود را تمام و کمال دریافت کنید.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه وجود دارد و امکان تهیه آن درب کارخانه هست چه کشمش پلویی سرخ، قهوه‌ ای روشن و قهوه‌ای تیره که به ترتیب پلویی آفتابی، تیزابی و خرمایی نامیده می‌ شوند برای بازار داخل مناسب بوده و در کنار محصولات فله‌ای نظیر شانی، فخری و عسکری امکان تهیه آن وجود دارد از طرفی جنس صادراتی این کارخانه کشمش پلویی زرد، قهوه‌ ای روشن و قهوه‌ ای تیره است که به ترتیب کشمش طلایی، تیزابی و خرمایی نامیده می‌ شود پس با این اوصاف متوجه شدیم که محصول تیزابی و خرمایی هم برای بازار داخل قابل عرضه بوده و هم جهت امور صادراتی.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

در این مجموعه اصرار بر این است که حداقل برای بار اول به صورت حضوری درب کارخانه اقدام به خرید داشته باشید و این راهنمایی را به شما می‌ کنیم اگر با هر مجموعه‌ ای ارتباط گرفتید اگر می‌ خواهید متوجه شوید که واسطه یا دلال است کافیست خیلی جدی به شخص آن طرف تلفن بگویید که من می‌ خواهم حضوری به کارخانه بیایم اگر طفره رفت و پذیرای شما نبود بدانید واسطه و دلال است در غیر این صورت قطعاً با یک کارخانه کشمش وارد معامله شده‌ اید.

محصول پلویی زرد ⇓

کارخانه کشمش آراد

قیمت کشمش قزوین

به صورت کلی شهر قزوین خودش در زمینه انگور و کشمش فعالیت چشمگیری ندارد و مناطق اشاره شده بالا تولیدات حداکثری در مورد انواع انگور و کشمش را به خود اختصاص می‌ دهند محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد و گفتیم که چه تولیداتی وجود دارد و قابلیت عرضه آن هست اما اگر قصد استعلام قیمت به روز کشمش را دارید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید اما با این اوصاف یک سری نرخ این کشمش‌ ها در پایین آورده می‌ شود که نیاز است که مشتری بداند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

به عنوان مثال در حال حاضر که در نیمه اول مهر ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش پلویی آفتابی در کارتون ۹ کیلویی ۸۲۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود یا کشمش قهوه‌ای روشن که به آن تیزابی می‌ گویند در کارتون ۹ کیلویی ۹۱۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود و یا می‌ توان به قیمت کشمش پلویی زرد یا طلایی اشاره نمود که برای صادرات کیلویی ۱۱۰ هزار تومان امکان فاکتور کردن آن درب کارخانه وجود دارد.

موضوع مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قیمت‌ های کشمش در ابتدای امسال برعکس تمام سال‌ های گذشته افزایشی بوده است و هیچ سالی را نداشتیم که به این صورت بوده باشد که این شرایط نامناسب این محصول ارزشمند را در کشورمان مشخص و تعیین می‌ کند که متاسفانه به علت عدم نظارت و بازرسی و یا حتی ندادن سوبسید به باغداران و کشاورزان باعث گردیده محصول نهایی یعنی همانی که به دست مصرف کننده می‌ رسد در داخل کشورمان هر ساله گران شود و همین موضوع هم مزید بر علت شده که ما هر ساله تعداد قابل توجهی از مشتریان خارجی خود را از دست بدهیم و در حال حاضر به شدت فقط برای بازار داخل، نه این کارخانه بلکه تمامی مجموعه‌ های تولیدی کشمش در ایران فکر و برنامه‌ ریزی داشته باشند.

محصول پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی ⇓

قیمت کشمش قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما