قیمت کشمش طلایی عمده

اگر می‌خواهید قیمت کشمش طلایی عمده را از برترین تولیدات کشورمان استعلام کنید و به صورت مستقیم از کارخانه بتوانید خرید خود را انجام دهید مجموعه تولیدی کشمش آراد با مدیریت جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی مشتریان از سراسر کشور می‌ باشد.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش طلایی

ابتدا لازم است این مورد گفته شود که منظور این مقاله آن کشمش طلایی که به آن انگوری یا پلویی زرد می‌ گویند نیست محصول اشاره شده فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و برای کشورهای عربی بسته‌ بندی و ارسال می‌ شود اما منظور این مقاله همان کشمش تیزابی است که بنکداران و مراکز پخش در ایران به اشتباه به آن کشمش طلایی می‌ گویند در صورتی که محصول اشاره شده فقط یک بار به آن گوگرد می‌ زنند اما در کشمش طلایی اصلی یا صادراتی چندین بار به محصول گوگرد می‌ زنند تا رنگ آن طلایی و زرد شود.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

جالب آنکه انگور تمامی این کشمش‌ ها یک محصول است یعنی انگور بی دانه و چون روال تولید و تبدیل انگور به کشمش در آنها متفاوت است باعث می‌ شود کشمش‌ های متفاوتی تولید گردد و هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را داشته باشد. به عنوان مثال محصول طلایی صادراتی فقط برای صادرات است و کشمش تیزابی طلایی هم برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و هم جهت صادرات از آن بسیار استفاده می‌ کنند.

به منظور اطلاع از شرایط فروش مویز سرخ هسته دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما باید توجه داشته باشید وقتی که باغدار و کشاورز در شهریورماه اقدام به چیدن انگور کرد تصمیم می‌ گیرد به آن یا تیزاب بزند یا نزند که اگر نزند و در آفتاب یا سایه آن را قرار دهد کشمش حاصل آفتاب خشک یا سایه خشک خواهد شد اما اگر تیزاب بزند سه حالت برای آن پیش می‌ آید که در پایین به آن می‌ پردازیم:

  • حالت اول زمانی است که پس از ۵ روز وقتی که تبدیل به کشمش شد رنگ آن قهوه‌ ای تیره است و دیگر به آن گوگرد نمی‌ زنند پس کشمش تیزابی بدون گوگرد تولید می‌ شود که به آن خرمایی می‌ گویند.
  • حالت دوم زمانی است که وقتی کشمش تولید شد به آن گوگرد می‌ زنند در این صورت رنگ محصول قهوه‌ ای روشن می‌ شود و تبدیل به کشمش تیزابی طلایی می‌ شود همان محصولی که منظور این مقاله است.
  • اما حالت سوم زمانی است که پس از تولید کشمش به آن چندین مرتبه گوگرد می‌ زنند یا از آویزان کردن از بارگاه و یا درون سبد که در این صورت کشمش طلایی صادراتی پدید می‌ آید و به علت میزان گوگرد رنگ محصول زرد و طلایی می‌ شود.

تیزابی طلایی ⇓

کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین هم واقع شده یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش از جمله کشمش طلایی می‌ باشد یا بهتر است بگوییم تیزابی طلایی چون هر دو محصول اشاره شده یعنی طلایی و تیزابی طلایی در این مجموعه تولید می‌ گردد و شما امکان تامین و خریداری هر دوی آنها را دارید اما محصول تیزابی در قالب کارتون ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در این مجموعه تولید می‌ شود آن هم از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین.

کشمش اشاره شده از باغداران و کشاورزان شهر تاکستان استان قزوین خریداری و در کارخانه کارهای شستشو، دم‌ گیری، سورت، روغن زنی و بسته‌ بندی روی آن انجام می‌ شود و در هر دو حالت کشمش تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی و با گوگرد که طلایی به آن می‌ گویند در بازار داخل و حتی صادرات، بسته‌ بندی آنها انجام می‌ شود و شما امکان خرید مستقیم آن را از همین کارخانه خواهید داشت.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در واقع ویژگی برتر این مجموعه در مقایسه با سایر سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی و حتی کارخانه‌ های کشمش این است که شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است و شما با شخصی صحبت می‌ کنید که نظر ایشان نظر نهایی است چون عضو هیئت مدیره این کارخانه نیز می‌ باشند برعکس خیلی از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که همگی واسطه و دلال هستند و حتی اگر شما بتوانید کارخانه‌ ای را پیدا کنید که بخواهید ثبت سفارش کنید به سختی می‌ توانید پاسخی درست دریافت کنید و تولیدکننده همه چیز را به خرید حضوری ارجاع می‌ دهد چون فکر می‌ کند تمامی مشتریان در آن طرف تلفن، فیک می‌ باشند.

طلایی صادراتی یا پلویی زرد ⇓

تولید کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی عمده

اما اگر بتوانید کارخانه‌ ای را پیدا کنید که بخواهید خرید مستقیم و بدون واسطه از طریق آن انجام دهید باید توجه داشته باشید که آنها خرید جزئی نخواهند داشت و زیر تناژ به شما بار نخواهند فروخت اما در این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد امکان تامین و فروش انواع کشمش از ۳۰ کارتون به بالا وجود دارد یعنی این میزان را برای این قرار دادیم تا مشتری بتواند ابتدا آن برند را جا بیندازد و سپس سفارش خود را عمده و بالا ببرد.

اما در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش تیزابی طلایی در قالب کارتون ۹ کیلویی با بالاترین کیفیت ممکن برای سفارش ۱۰۰ کارتون به بالا یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می‌ باشد که برای زیر ۱۰۰ کارتون یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان خواهد بود اما برای نمونه بدون گوگرد که قهوه‌ ای تیره رنگ است برای سفارش ۱۰۰ کارتون به بالا یک میلیون و چهل هزار تومان و برای سفارش زیر ۱۰۰ کارتون یک میلیون و ۶۰ هزار تومان خواهد بود که قیمت‌ های اشاره شده درب کارخانه است.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید می‌ توانید قیمت روز انواع کشمش از جمله محصولات اشاره شده را دریافت کنید و سپس ثبت سفارش کنید چون متأسفانه قیمت‌ ها ممکن است به روز تغییر کند از طرفی امکان خرید چکی و اعتباری نیز در این مجموعه وجود دارد که البته ابتدا استعلام شماره حساب شما و حتی مکانی که در آن فعالیت می‌ کنید گرفته می‌ شود و سپس این کار انجام می‌ گیرد در هر صورت تنها شخصی که می‌ تواند در این مورد به شما کمک کند شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ باشد.

تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی ⇓

قیمت کشمش طلایی عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما