قیمت جدید کشمش بسته بندی کارتونی

جهت استعلام قیمت جدید انواع کشمش بسته بندی شده به صورت کارتونی و کیسه ای مشتری می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و علاوه بر ثبت سفارش، درخواست ارسال بار را به سراسر ایران داشته تا در شهر خود محموله را دریافت نماید.

 

کشمش تیزابی پلویی ⇓

قیمت کشمش کارتونی

تولید انواع کشمش کارتونی

کارخانه کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و این شهر یکی از تولید کنندگان انواع انگور و کشمش در ایران می باشد و وجود کارخانه های بسیاری که تعداد آن به حدود ۲۰ عدد می‌ رسد کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را بر عهده دارند.

 

عمده محصولات این منطقه انواع کشمش پلویی می باشد که در رنگ های مختلفی تولید می گردد و تمامی این محصولات هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارند و هم جهت صادرات که وجه اشتراک تمامی آنها این است که از یک انگور به دست می آید و آن اهم انگور بی دانه یا بی هسته می باشد.

 

نوع بسته بندی کارخانه های کشمش در این شهر به صورت کارتونی است که برای بازار داخلی از ۹ کیلویی استفاده می‌کنند و برای صادرات از ۱۰ کیلویی خالص که گاهی اوقات مشتری صادراتی مایل است که محصولات را در کارتون های ۵ کیلویی خریداری نماید که این مورد هم امکان پذیر است بدون هیچ هزینه اضافی.

 

چهار نوع کشمشی که در این شهر و مراکز تولیدی آن تولید می گردد عبارتند از:

کشمش آفتابی پلویی، کشمش تیزابی پلویی، کشمش خرمایی پلویی و کشمش زرد پلویی که هر چهار مورد در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آماده و بسته بندی شده و مشتری می تواند از مدیر فروش قیمت جدید را درب کارخانه دریافت نماید.

کشمش آفتابی پلویی ⇓

قیمت جدید کشمش

 

استعلام قیمت جدید کشمش بسته بندی شده

برای اینکه مشتری به اشتباه می‌ افتد سعی شده نرخ‌ها در سایت قرار داده نشود چون با وجود اینکه تاریخ تمامی نرخ ها هم آورده شده مشتری زنگ می زند و می گوید آیا کشمش را با همان قیمتی که در سایت درج کرده اید موجود دارید، در صورتی که اگر به تاریخ آن مراجعه کنیم به یک سال پیش برمی گردد.

 

به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار داده ایم تا شما بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و این ارتباط را همیشگی حفظ کنید، قیمت‌ جدید بگیرید و مطابق با آن سفارش خود را ثبت نمایید.

 

با وجود این که در حال حاضر در اوایل شهریور ماه ۱۴۰۰ هستیم و نرخ‌ های محصولات البته در تاکستان هنوز مشخص نشده چون انگورها هنوز کاملا چیده نشده و کشمش بدست نیامده و طبیعتا وارد کارخانه هم نشده لذا نمی توان قیمت قطعی برای محصولات ارائه کرد اما با این اوصاف صحبت هایی که در حال حاضر در مورد این محصولات می شود به شرح زیر است:

 

محصول پلویی آفتابی هر کارتون ۹ کیلویی ۲۴۰ هزار تومان، محصول تیزابی برای صادرات کیلویی ۲۹۰۰۰ تومان، محصول پلویی زرد برای صادرات کیلویی ۳۴۰۰۰ تومان و خرمایی هم در کارتون ۹ کیلویی ۲۲۰ هزار تومان صحبت شده است اما تا زمانی که به هفته های آخر شهریور نرسیم نمی‌توان نرخ قطعی برای محصولات ارائه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما