فروش اینترنتی کشمش بی دانه آفتابی تمیز

فروش اینترنتی و آنلاین کشمش آفتابی و سایه خشک بی دانه و بی هسته که به صورت طبیعی و ارگانیک خشک می شود و نیز توسط کارگر به صورت سنتی تمیز می گردد در این مرکز زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی مجموعه کشمش آراد انجام می گیرد.

فروش کشمش آفتابی

کشمش بی دانه آفتابی تاکستان و ملایر

یکی از کشمش های مهمی که در ایران تولید و در حجم بسیار زیادی عرضه می گردد کشمش آفتابی بی دانه و دانه دار می باشد و از مهم‌ ترین مناطقی که در آنها این محصول تولید می‌ گردد منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان است که بیش از ۸۰ درصد نیاز کل کشور برای این محصول از همین دو منطقه تامین می شود.

 

وقتی که باغ دار انگور را در اواسط شهریور ماه می چیند، عموما در کف زمین خود چادر پهن کرده و انگور را روی آن پرت می کند که با شدتی که آفتاب دارد انگور طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش آفتابی خواهد کرد و پس از تولید کشاورزان آنها را در درون گونی و کیسه انداخته و برای فروش به کارخانه می‌ آورند و نیز ممکن است در انبار خود ذخیره کنند تا در فرصت مناسب خود فروش آن را انجام دهند.

 

یکی از سوالات زیادی که مشتریان وقتی با مدیر فروش مجموعه تماس می‌گیرند این است که کشمش آفتابی شما مربوط به کدام یک از این دو منطقه است:

که در پاسخ خواهیم گفت کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و طبیعتاً کشمش آفتابی تاکستان را به فروش می رساند که هم از نظر درصد قند و هم از نظر ظاهر کشمش، باری بهتر از محصول ملایر خواهد بود.

فروش کشمش بی دانه

فروش اینترنتی انواع کشمش تمیز شده

وقتی که کشمش آفتابی وارد خط تولید کارخانه شد روی آن عملیاتی نظیر شستشو، دم کنی، جدا کردن غوره و سورت شدن، روغن زنی و بسته بندی انجام خواهد شد که محصول نهایی کشمش پلویی نام دارد و در بازار کشورمان نیز بسیار شناخته شده است که عموما در کارتون ۹ کیلویی هم عرضه می گردد.

 

امکان فروش اینترنتی هم کشمش پلویی و هم کشمش آفتابی به صورت تمیز شده در این مرکز وجود داشته و شما می توانید در هر شهری از ایران که هستید سفارش محصول خود را دهید که بار از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی به دستتان خواهد رسید.

 

وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه تماس می گیرید علاوه بر استعلام قیمت به صورت تلفنی حتماً فیلم بار را در یکی از شبکه‌های اجتماعی از ایشان دریافت نمایید و این اطمینان را داشته باشید که باری که به دستتان می رسد با نمونه فیلم کاملاً منطبق خواهد بود اما یک قانون کلی در مورد انواع کشمش وجود دارد و آن این است که:

تلرانس ۵ درصد در مورد ظاهر و کیفیت کشمش کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما