فروش انواع کشمش پلویی سیاه در تاکستان

فروش انواع کشمش پلویی سیاه یا همان قرمز و سرخ رنگ در تاکستان قزوین که بالاترین کیفیت این محصولات را تولید می کند در این سایت که تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش پلویی در این شهر است به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد.

 

محصول پلویی در دو سایز ریز و درشت ⇓

فروش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی سیاه

در کشورمان انواع کشمش پلویی در حجم بسیار زیادی تولید می گردد که در رنگهای متنوع و مختلفی وجود دارند که باید به طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و در انتها سیاه یا سرخ‌ رنگ اشاره نمود. منطقه تاکستان استان قزوین هم بهترین تولیدکننده محصولات اشاره شده در کشورمان به شمار می‌ رود.

 

کشمش پلویی سیاه در واقع همان کشمش آفتابی فرآوری‌ شده در کارخانه است که کارهای شستشو، دم کنی و سورتینگ روی آن انجام گرفته و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص بسته بندی شده و در بازار خشکبار ایران عرضه می گردد.

 

این محصول به صورت بی دانه یا بی هسته است و در بازار کشورمان بسیار پرفروش است و برای طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی اوقات از این محصول برای صادرات هم استفاده می شود اما نه در هجم عرضه در بازار داخلی.

 

بعد از منطقه تاکستان استان قزوین که مرغوب ترین نوع این نوع کشمش را در ایران تولید می‌ کند باید به نام ملایر استان همدان اشاره نمود که در همان حجم محصول را تولید می کند اما با یک درجه کیفی پایین تر.

محصول آفتابی که از آن پلویی در کارخانه بدست می آید. ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش انواع کشمش در تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه چه برای فروش در بازار داخل و چه امر صادرات عرضه می کند. برخلاف خیلی از کارخانه‌ های کشمش در ایران که فقط در حجم بالا کار می کنند این امکان هم برای مشتری وجود دارد که حداقل سفارش ۱۰ کارتون هم داشته باشد.

 

هم امکان فروش کشمش کارتونی که فرآوری شده کارخانه است در این مرکز وجود دارد و هم کشمش فله ای که یا آفتاب خشک است و یا سایه خشک که حداقل سفارش ۴۰ کیلو یا یک گونی هم برای این محصولات فله ای وجود دارد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ قیمت انواع کشمش از شروع فصل تا به اکنون چندین بار افزایش داشته و در حال حاضر محصول پلویی در کارتون های اشاره شده ۳۱۰ هزار تومان فاکتور می شود و برای محصول فله آفتاب خشک این نرخ به ۲۵ هزار تومان می رسد.

 

شما این امکان را دارید که هم به صورت حضوری در کارخانه و پس از بازدید بار اقدام به خرید داشته باشید و هم اینکه به صورت غیرحضوری سفارش خود را داده و زمانی که بار با نیسان و یا کامیونت به درب انبارتان رسید اقدام به تسویه نمایید. لازم به ذکر است امکان خرید اعتباری هم وجود دارد که شرایط خاص خود را می طلبد و نیاز است که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی تلفنی صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما