فروش انواع مویز بی دانه در تاکستان

فروش انواع مویز بی دانه از تولیدات مختلف ایران و نیز وادراتی در تاکستان استان قزوین انجام می شود و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات هستند می توانند تامین آنها در این مرکز به صورت بسته بندی شده کیسه ای و یا کارتونی انجام دهند.

مویز ازبک کارتونی

فروش مویز بی دانه

تولید مویز بی دانه و دانه دار در ایران

یکی از انواع خشکباری که در ایران تولید می گردد و مناطق زیادی اقدام به تولید آن را دارند کشمش مویز بوده که بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد برای فروش در بازار داخلی از آن استفاده می کنند.

 

به صورت کلی انواع مویز در سراسر دنیا ممکن است یکی از سه حالت زیر باشند:

  1. مویز سرخ دانه دار
  2. مویز سیاه دانه دار
  3. و مویز سیاه بی دانه

 

که اگر قرار به بررسی قیمت و یا خواص سه محصول اشاره شده باشد مورد سوم هم از نظر خواص و هم از نظر قیمت بالاترین میزان را به خود اختصاص می‌دهد و البته آن محصولی است که در کشورمان در حجم بسیار کمی تولید می شود به همین جهت هم اقدام به واردات آن از دو قطب اصلی تولید مویز در دنیا که افغانستان و ازبکستان می‌باشد واردات آن صورت می گیرد.

 

محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد به مانند کشمش از چهار طریق آفتابی، سایه خشک، تیزابی و مکانیزه و توسط دستگاه تولید آنها صورت می گیرد اما بیشتر مردم مایلند مویز هایی را که مصرف می‌کنند به صورت آفتابی و سایه خشک باشد چرا که روال تولید آن طبیعی است و مردم دوست دارند محصولات ارگانیک مصرف کنند.

مویز سیاه فله ای و در کیسه

فروش مویز تاکستان

فروش مویز در تاکستان قزوین

مرکز فعالیت و فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و حتی مویز های وارداتی نظیر مویز ازبک و مویز افغان هم در این مجموعه قرار داشته که امکان فروش سراسری آن در سرتاسر کشور به صورت غیر حضوری و ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین وجود دارد.

 

این محصولات را می توان هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است و ممکن است سنگ ریزه و خاک هم به گوشت کشمش چسبیده شده باشد به فروش رساند و هم به صورت اینکه به صورت سنتی با دست کارگر تمیز شود و یا به صورت صنعتی و با دستگاه، فرآوری آن صورت گیرد که عموما این محصولات در کارتون عرضه می گردند، فروش آنها را انجام داد.

 

با این اوصاف شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط میگیرید، درخواست فیلم واقعی بار را داشته باشید نه صرفاً فیلم هایی که در اینترنت موجود هستند. وقتی که بر روی فیلم واترمارک مجموعه نقش بندد این یعنی فایل اشاره شده کاملا یونیک و دستکاری نشده است.

 

لازم به ذکر است از جمله مویزهایی که در بازار ایران تولید شده و محصول داخلی می باشد می توان به مویز ترکمنی، مویز سمرقندی، مویز شانی، مویز فخری، مویز دشمن زیاری و مویز بش اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما