فروش کشمش مویز سرخ هسته دار

فروش کشمش و مویز سرخ هسته دار از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و مناطقی از استان فارس نظیر داراب، دشمن زیاری و شیراز می باشد در این مرکز در قالب بسته بتدی گونی و کیسه و نیز کارتون شده انجام می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مویز هسته دار

کشمش مویز سرخ هسته دار

یکی از محصولاتی که در کشورمان تولید می‌شود کشمش مویز سرخ بوده که قطعاً هسته دار و یا دانه دار می باشد و همانطور که در بالا به آن پرداخته شد از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و شهرهای داراب، دشمن‌زیاری و شیراز استان فارس است.

 

این کشمش ها ممکن است به دو صورت عرضه گردند که یا فرآوری نشده که حتی آب هم به آن نخورده است که عموما در کیسه و گونی به فروش می رسد و یا فرآوری شده که بدون شاخه و دم بوده و هیچ اضافات دیگری ندارد و عموماً در کارتون به فروش می رسد.

 

مویز سرخ شاید در بازار کشورمان پرفروش باشد اما برای صادرات به ندرت از آن استفاده می کنند از آنجایی که این محصول هسته‌دار است مشتریان صادراتی خیلی دوست ندارند محصولی را که خریداری می‌کنند دانه دار باشد و به همین جهت عموماً از مویز بی دانه بهره می برند.

 

نوع بسته بندی این محصولات اگر به صورت کیسه ای باشد بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو و اگر به صورت کارتونی باشد ۱۰ کیلویی خواهد بود.

فروش مویز سرخ

فروش انواع کشمش مویز

از آنجایی که مویز نیز از انواع کشمش محسوب می‌شوند به همین جهت به آن کشمش مویز نیز گفته می شود و انواع این محصولات در ایران تولید و فرآوری می گردند که به صورت کلی در دو حالت هسته دار و بی هسته خواهند بود.

 

علاوه بر اینکه این محصول در ایران تولید می گردد اما از آنجایی که میزان تولید مویز بی دانه در کشورمان بسیار کم است لذا برای تامین مشتریان در بازار داخل اقدام به واردات مویز ازبک و مویز افغان از کشور ازبکستان و افغانستان (البته به صورت غیرقانونی) نیز می کنند تا بتوان مشتریان داخل کشورمان نیز تامین نمود.

 

علاوه بر مویز سرخ، مویز سیاه نیز در کشورمان تولید می‌شود که هم هسته دار آن موجود است و هم بی هسته آن و این مورد را در نظر داشته باشید هر نوع مویزی اگر بی هسته یا کم هسته باشد نرخ آن بالاتر خواهد بود.

 

مشتری برای خرید هر نوع مویز که در بازار ایران موجود است می تواند از طریق مجموعه کشمش آراد تامین آن را انجام دهد که البته برای استعلام قیمت ابتدا شما باید با مدیر فروش مجموعه به علت این که تمام نرخها فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد استفاده نموده و سفارش را نیز می توانید از طریق ایشان تکمیل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما