عرضه کشمش پشت لیزری آفتابی و تیزابی

کشمش پشت لیزری آفتابی و تیزابی در این مرکز با قیمت کارخانه عرضه می گردد و مشتریانی که قصد خرید از تولید به مصرف این کشمش ها را دارند می توانند با واحد فروش جهت استعلام به روز قیمت و نیز ثبت سفارش ارتباط بگیرند.

کشمش پشت لیزری تیزابی

کشمش پشت لیزری به چه محصولی می گویند؟

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران عرضه و به فروش می رسد کشمش پشت لیزری نام دارد که مشتریان بسیاری نیز از سراسر ایران برای خرید آن تماس میگیرند و جالب اینجاست که اطلاعات دقیقی از این محصول ندارند. به همین جهت سعی شده در این مطلب کامل این موضوع را برای این عزیزان باز کنیم تا با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید نمایند.

 

وقتی که انواع کشمش برای فرآوری و شستشو بر روی خط تولید قرار می گیرد قسمتی بر روی خط قرار دارد که به آن دستگاه سورتینگ می گویند که ممکن است در سه حالت دوربینی، کالر سورتر و لیزری باشد و وظیفه این محصولات این است که کشمش ها را درجه بندی کنند آن هم بر حسب کیفیت.

 

از آنجایی که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و کارخانه های این منطقه تنها از دستگاه سورتینگ لیزر استفاده می کنند هر کشمشی که این دستگاه به عنوان کشمش درجه ۲ و درجه ۳ کنار می زند به آن کشمش پشت لیزر گفته می شود.

 

مورد مهمی که پیش می آید این است کشمش پشت لیزر ممکن است آفتابی باشد، تیزابی باشد، طلایی باشد و یا مخلوطی از همه این کشمش هایی که از آن نام برده شد پس وقتی که تماس می گیرید و قصد خرید محصول را دارید باید بگویید خرید چه نوع محصول پشت لیزری را دارید.

کشمش پشت لیزری آفتابی

عرضه از تولید به مصرف انواع کشمش

مورد مهمی که در مورد محصول پشت لیزری وجود دارد این است که به آن اسامی دیگری نیز اطلاق می گردد به عنوان مثال می توان به ضایعات کشمش و کشمش سرکه ای اشاره نمود که تمامی این محصولات ممکن است هم به صورت کارتون شده به فروش برسند و هم به صورت فله ای و در کیسه و تنها تفاوتی که این دو دارند کیلویی ۱۰۰۰ تومان می باشد زیرا در حال حاضر هر کارتون ۱۰۰۰۰ تومان قیمت می خورد.

 

مورد دیگری که در مورد کشمش های با کیفیت پایینتر وجود دارد این است که تمام مواردی که در بالا گفتیم مربوط به کشمش هایی که وارد کارخانه شدند می باشد و کارهای فرآوری روی آن صورت گرفته اما حالتی نیز داریم که کشمش وارد کارخانه نشده و تبدیل به کشمش ضایعات می شود.

 

به این صورت که وقتی باغدار انگور را تبدیل به کشمش مورد نظر خود می کند میزانی از آن ضایعات خواهد شد و به این صورت این محصول که با دم و شاخه است به فروش می‌رساند که البته ممکن است با گرفتن کارگر و تمیز کردن آن فقط دم بر روی گوشت کشمش باقی بماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما