تولید کشمش سرکه ای درجه ۳ ارزان قیمت

کشمش درجه ۳ سرکه ای در مجموعه کشمش آراد تولید می شود و با قیمت ارزان تر از بازار در این مرکز عرضه می گردد. اگر به دنبال خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه هستید می توانید با هماهنگی کردن با واحد فروش سفارش خود را ثبت نمایید.

                                                      کشمش سرکه ای کاملا آفتابی

قیمت کشمش سرکه ای

تولید کشمش سرکه ای یا درجه ۳

کشمش سرکه ای یکی از انواع مشتقات کشمش در خط تولید کارخانه می باشد که آن هم مشتریان خود را داشته و به صورت کیسه ای و یا کارتون شده در بازار ایران عرضه می گردد. این محصولات ممکن است هم دانه دار باشند و هم بی دانه و یا مخلوطی از هر دو، کشمش تیزابی باشند یا آفتاب خشک و یا گوگردی و یا مخلوطی از همه آن ها و به جهت حساسیت کار شما ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه آراد تماس بگیرید و از طریق واتساپ تصویر محصول را ابتدا دیده و سپس ثبت سفارش نمایید.

 

وقتی انواع کشمش را بر روی خط تولید می ریزند و کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد دستگاه سورتینگ کارخانه که ممکن است لیزری، دوربینی و کالر سورتر باشد محصولاتی که از نظر ظاهر و یا میزان لهیدگی مرغوب نیستند را به کنار می‌زند و به این محصول سرکه ای، ضایعات کشمش و یا کشمش پشت لیزری می گویند.

 

البته همیشه محصول سرکه ای فرآوری شده در کارخانه نیست بلکه گاهی باغدار وقتی بار را تولید کرد و انگور را تبدیل به کشمش نمود میزانی از کل بار ضایعات می‌شود و آن را که با دم و شاخه می باشد نیز به عنوان محصول سرکه ای می شناسند که مناسب برای خوراک دام و طیور و زنبور عسل می باشد.

کشمش درجه 3 ارزان

کشمش درجه ۳ با قیمت مناسب

اینکه گفته می شود قیمت ارزان در بازار کشورمان به این معنی است که میزانی از کیفیت از دست برود تا خروجی ارزان تر شود اما قیمت مناسب یعنی شما باری باکیفیت را با نرخی ارزانتر از بازار خریداری خواهید کرد که تنها در یک صورت این اتفاق می افتد زمانی که شما کشمش را از باغدار، تولید کننده و یا کارخانه به صورت مستقیم خریداری کنید نه از یک دلال.

 

اگر به دنبال خرید این محصول هستید بدانید که تولیدات این مجموعه از کشمش تاکستان است و اگر محصول را در کیسه بخواهید ۴۰ کیلویی و اگر در کارتون بخواهید ۹ کیلویی بسته بندی و ارسال می گردد.

 

وقتی که تصویر بار را در واتساپ و یا هر شبکه اجتماعی دیگر از جناب آقای عینی دریافت نمودید سفارش خود را ثبت و میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد و مابقی را اگر در تهران و کرج هستید زمانی که بار به دستتان رسید تسویه می کنید و اگر در شهرها و استان‌های دیگر سکونت و فعالیت دارید زمانی که رسید باربری که به نام شما و اطلاعات تماس شما است را مشاهده نمودید تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما