شرکت پخش کشمش پلویی ریز

شرکت پخش و بنکدار می تواند در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش تاکستان، کشمش پلویی ریز را که در ایران بسیار خرید و فروش می شود با قیمت مناسب خریداری نماید.

 

محصول پلویی ریز تولید تاکستان ⇓

پخش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی ریز

از انواع کشمش که در بازار ایران بسیار خرید و فروش می شود می توان به نام کشمش پلویی اشاره نمود که سایز آن ریز است و به صورت کلی باید پایین تر از ۱۰ میل باشد که در صورتی این مورد در خط تولید کارخانه و پس از عملیات سورتینگ انجام نگیرد و سایز آن بالای ۱۰ میل باشد نام آن محصول پلویی خوراکی خواهد بود که نمونه درشت این محصول است.

 

در واقع به هر نوع کشمشی که بی هسته و بی دانه باشد و شکل آن گرد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر گردد کشمش پلویی می گویند که حال این محصول ممکن است رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ باشد که در اینجا منظور کشمش پلویی سرخ رنگ است که در بازار تهران، بازار کرج و استان‌های شمالی بسیار خرید و فروش آن انجام می گیرد.

 

وقتی که باغدار و کشاورز در اواسط شهریورماه انگور را چید آن را برای خشک کردن در مقابل نور خورشید بر روی زمین پهن می کند تا طی دو الی سه هفته شدت نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش آفتابی کند محصول اشاره شده دارای دم، شاخه و خاک است که برای فرآوری بر روی خط تولید کارخانه می ریزند.

 

خط تولید کارخانه شامل قسمت هایی نظیر شستشو، دم کنی، سورتینگ، روغن زنی و در انتها بسته بندی می باشد که در انتهای خط محصول درجه یک در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص که محصول پلویی درون آن است بسته بندی و در انبار دپو می گردد.

محصول آفتابی همراه با دم و شاخه جهت فرآوری در خط تولید کارخانه ⇓

پخش کشمش ریز

پخش کشمش پلویی از درب کارخانه

از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در ایران می‌توان به منطقه تاکستان قزوین و ملایر همدان اشاره نمود که از نظر میزان حجم بیشترین سهم بازار را در کشورمان و امر صادرات به خود اختصاص می‌ دهند.

 

اما نکته مهمی در مورد دو منطقه اشاره شده وجود دارد و آن اینکه اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصولات هستید قطعاً باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت تولیدات ملایر به علت دارا بودن کیفیت متوسط و قیمتی ارزان تر بسیار به کار شما خواهند آمد.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی محصول پلویی ریز را در اختیار دارد و محصولات خود را از درب کارخانه مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رساند. اما به تازگی علاوه بر ارائه محصول سوپر و درجه یک در مقابل مشتری جنس کیفیت متوسط هم قرار داده می‌شود تا انتخاب های بیشتری داشته باشد.

 

در حال حاضر کشمش پلویی سوپر تاکستان هر کارتون ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان فاکتور می شود و محصول درجه ۱ که کیفیت آن اندکی از نمونه سوپر پایین‌ تر است هر کارتون ۳۵۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد که این اطمینان به شما داده می شود با کیفیت های ارائه شده نظیر آن را در سایر کارخانه های تاکستان پیدا نخواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما