شرکت بسته بندی و صادرات کشمش در ملایر

شرکت بسته بندی و صادرات کشمش از بهترین تولیدات تاکستان و ملایر در این مرکز واقع شده است و مشتریانی که به دنبال خرید انواع کشمش درجه یک برای صادرات و یا حتی عرضه در بازار داخلی هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

شرکت بسته بندی کشمش

انواع کشمش تولیدشده در این مرکز

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت و تولید انواع کشمش را در اختیار دارد و علاوه بر کشمش تاکستان، کشمش ملایر و کشمش ملکان را نیز در سبد توزیع محصولات خود داشته و این محصولات را هم برای صادرات و هم جهت عرضه در بازار داخلی آماده می کند.

 

برخی از مشتریان تماس می گیرند و می گویند برای بازار داخل، کشمش را با کیفیت صادراتی می‌خواهیم در صورتی که باید در جواب گفت کیفیت محصولات این مرکز به صورت پیش فرض بر روی بهترین کیفیت ممکن چیده شده است چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی مگر اینکه مشتری خود تماس بگیرد و بگوید کیفیت بار را کمی پایین بیاورید تا قیمت آن نیز پایین بیاید.

 

از تولیدات اصلی این مجموعه که مناسب برای عرضه جهت صادرات و بازار داخلی می باشد می توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش پلویی طلایی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی اشاره نمود که این محصولات را در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی پر می‌کنند و یا اینکه در کارتون های ۹ کیلویی که البته همراه با وزن کارتون می باشد بسته بندی آن را انجام می دهند.

صادرات کشمش بسته بندی

نوع بسته بندی در مجموعه کشمش آراد

کارخانه های کشمش در ایران عموماً بسته بندی کارتونی دارند که یا به صورت ۳ لایه است و یا ۵ لایه در اوزان مختلف، اما برخی از کارخانه ها به علت اینکه سفارش کشمش با بسته بندی سلفونی دارند در خط تولید خود دستگاهی برای این منظور نیز قرار دادند که محصولات را به این صورت به دست مشتری خارجی خود می رسانند.

 

از طرفی ما در ایران بسته بندی کیسه ای و گونی نیز خواهیم داشت که فقط برای بازار داخلی است و برخی از مشتریانی که به دنبال خرید کشمش طبیعی با دم و شاخه هستند که فرآوری نشده است به این صورت خرید خود را انجام می دهند.

 

اما شرکت هایی نیز در کشور مانند برتر و گلستان هم وجود دارد که کشمش را در کارتون از کارخانه‌ ها خریداری کرده و سپس در سلفون هایی با مارک خود یا در بازار داخلی و یا جهت صادرات به فروش می رسانند.

 

نکته مهم دیگری نیز وجود دارد این است که برخی از تاجران و شرکتهای بازرگانی که از ما نیز خرید می کنند کشمش را در کارتون سفید بدون هیچ مارکی تهیه کرده و در ایران در برند خود بسته بندی می کنند و سپس صادر خواهند کرد، که مواردی از آلمان، اسپانیا، فرانسه، قطر و عربستان وجود داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما