سایت فروش کشمش پلویی ریز

شما در این سایت می توانید به صورت مستقیم از مدیر فروش کارخانه خرید انواع کشمش از جمله کشمش پلویی سایز ریز را که در ایران بسیار پرفروش است از بهترین تولیدات تاکستان قزوین خریداری نمایید.

کشمش پلویی ریز

انواع کشمش پلویی تولیدشده در ایران

واژه پلویی را در مورد انواع کشمش بسیار شنیده اید اما به واقع خیلی از مشتریان نمی دانند چرا به یک کشمش، اصطلاح پلویی گفته می شود. باید در ادامه به این موضوع اشاره نمود هر نوع کشمشی را که بتوان برای طبخ در کنار برنج و یا استفاده در سالاد و یا جهت تولید کیک، کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار گیرد را به آن کشمش پلویی می گویند.

 

به صورت کلی دو سایز مختلف برای کشمش ها در کارخانه در نظر می گیرند که یکی درشت است و دیگری ریز. سایز های پایین تر از ۹ میل را پلویی و به بالاتر از ۹ میل خوراکی می گویند. حال این سوال پیش می آید که برای کدام یک از محصولات این اصطلاحات کاربرد دارد و به آنها گفته می شود.

 

کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی از محصولاتی هستند که دو اصطلاح بالا برای آنها کاربرد دارد و مشتری وقتی که تماس می گیرد ممکن است به شما بگوید که من سایز ریز این محصولات را می‌خواهم و یا سایز درشت آنها را.

 

لازم به ذکر است که این موضوع گفته شود ممکن است سایز این محصولات در قیمت نهایی آن ها نیز تأثیرگذار باشد پس وقتی که با مدیر فروش مجموعه تماس گرفتید باید این مورد را نیز عنوان کنید که چه سایزی از انواع کشمش را می خواهید.

فروش کشمش ریز

فروش بهترین کشمش پلویی ریز

به صورت کلی به کشمش آفتابی سایز ریز کشمش پلویی گفته می شود و منطقه تاکستان قزوین بهترین تولید کننده این محصول در کنار کشمش تیزابی و کشمش خرمایی در ایران محسوب گردیده و اگر مشتری به دنبال با کیفیت ترین نوع کشمش پلویی در ایران است قطعاً تولیدات تاکستان استان قزوین به ایشان پیشنهاد می گردد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در تاکستان استان قزوین فعالیت تجاری دارند و این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می دهند و جالب اینکه با همان کیفیتی که این مرکز یک نوع کشمش را تولید می کند، کارخانه هایی که در مجاورت همین مرکز فعالیت دارند ۵ الی ۱۰ هزار تومان هر کارتون گرانتر به مشتری خود می فروشند.

 

این موضوع را می توانید به راحتی اثبات کنید وقتی که میزانی کشمش به عنوان نمونه از این مرکز دریافت کردید در تماس با مراکز تولیدی دیگر بگویید که بهترین نوع کیفیت کشمش مورد نظر شما را برایتان بفرستند حالا مقایسه کنید قیمت کدام محصول به کیفیت آن می خورد.

 

فروش این محصولات در این مرکز از تولید به مصرف است پس شما مستقیماً با مدیر فروش مجموعه تماس خواهید گرفت و در هر جایی از ایران که باشید امکان ثبت سفارش برای این کار وجود دارد که بار از طریق باربری برایتان ارسال می گردد. از طرفی برای مشتریان حجم بالا نیز امکان خرید حضوری درب کارخانه نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما