خرید کشمش بسته بندی درب کارخانه

خرید کشمش بسته بندی شده کارتونی و سلفونی مستقیم از درب کارخانه مجموعه آراد در تاکستان قزوین ممکن شده است و مشتری می تواند نسبت به ثبت سفارش با نرخ درب کارخانه اقدام نماید.

 

نمونه ای از بسته بندی کارتونی کشمش با طرح چاپی ⇓

کشمش بسته بندی کارخانه

تولید کشمش بسته بندی شده

وقتی که انگور در شهریورماه توسط باغدار و کشاورز چیده می شود ایشان تصمیم می گیرد که آن را به چه صورت تبدیل به کشمش کند و یا اینکه حتی آن را به صورت تازه خوری به فروش برساند اما از طرق سایه خشک، آفتاب خشک، آغشته شدن به تیزاب و از طریق مکانیزه می‌تواند محصول را تبدیل به کشمش کند.

 

حال که کشمش آماده شد و طبیعتا دارای دم، شاخه، خاک و گل است برای فرآوری و شستشو به کارخانه آورده می شود یا اصطلاحاً باغدار آن را به کارخانه دار می‌فروشد و وظیفه مرکز تولیدی این است که آن را یا به صورت فله ای یا همان کیسه ای به فروش برساند و یا اینکه بر روی خط تولید ریخته تا کارهای فرآوری روی آن صورت بگیرد و سپس آن را به صورت بسته بندی به فروش برساند.

 

پس متوجه شدیم که کارخانه کشمش در ایران ۵۰ درصد کار را انجام می‌دهد و ۵۰ درصد ابتدایی در اختیار باغدار و کشاورز است پس باید بدانیم که وقتی ماده اولیه گران شد خروجی محصول در کارخانه هم گران خواهد شد.

 

البته کشمش بسته بندی در ایران به دو صورت هست یا سلفونی یا کارتونی. ۹۰ درصد کارخانه‌ها در ایران آنها را به صورت کارتونی بسته‌ بندی می‌کنند و معدود مراکزی هستند که بسته‌ بندی کشمش آنها به صورت سلفونیست و آنها هم عموماً برای صادرات مستقیم آنها را به این صورت آماده می کنند.

نمونه ای از بسته بندی کارتونی کشمش با طرح لمینت ⇓

کارخانه بسته بندی کشمش

خرید کشمش درب کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و این منطقه در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد و محصولات آن از نظر کیفی در بالاترین وضعیت خود به شمار می رود.

 

کشمش بسته بندی در این مجموعه به صورت کارتونی است که برای بازار داخل ۸.۵ کیلو خالص یا همان ۹ کیلویی می باشد و برای بازار صادراتی از ۱۰ و ۵ کیلویی خالص بهره می برند که کارتون های اشاره شده کره ای بوده و ۳ و ۵ لایه می باشد.

 

مشتری این امکان را دارد که در این مجموعه با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد و علاوه بر استعلام قیمت به روز کشمش کارتونی، ثبت سفارش نموده و بار را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیرحضوری در انبار خود در هر شهری از ایران که باشد تحویل بگیرد.

 

علاوه بر اینکه خرید کشمش بسته بندی شده در این مجموعه با شرایطی که در بالا گفته شد وجود دارد بلکه امکان خرید کشمش کیسه ای هم برای مشتری از حجم ۴۰ کیلو به بالا وجود دارد، محصولی که فرآوری نشده و وارد کارخانه نشده و روغن و تیزاب و پارافین هم به آن نخورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما