خرید مویز سیاه بی هسته ازبک

امکان خرید مویز سیاه بی هسته ازبک که مرغوب ترین این محصولات در ایران محسوب می شود در این مرکز ممکن بوده و مشتری می تواند این محصولات را در قالب سایز ریز و سایز درشت و در بسته بندی کارتونی خریداری نماید.

 

مویز درشت ازبک ⇓

خرید مویز ازبک

مویز سیاه بی هسته ازبک در ایران

مویزها هم مانند کشمش، در بازار ایران خرید و فروش می شود و این محصولات را که در بازار ایران تولید می گردد مشتریان خاص خود را دارد که به خاطر فواید بی شمار آن به دنبال تهیه بهترین کیفیت مویز هستند.

 

موضوعی که وجود دارد این است که چون مویزها به سه دسته تقسیم می‌شوند که می‌توان به مویز قرمز هسته‌دار، مویز سیاه هسته دار و مویز سیاه بی هسته اشاره نمود، اما میزان مصرف و طرفداران محصول سیاه بی هسته بیشتر است و به همین جهت قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

 

با توجه به اینکه محصول سیاه بی هسته خریداران بیشتری دارد اما میزان تولید آن در ایران کم است به همین جهت اقدام به واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان می کنند تا نیاز کشورمان و بازار آن تامین گردد.

 

دو محصول اشاره شده در ایران معروف به مویز ازبک و مویز افغان هستند که بی هسته بوده و کاملا سیاه رنگ است که سایز محصول اشاره شده از ۸ میل شروع شده و تا ۱۵ میل هم ممکن است ظاهر آن کشیده شده باشد که عموما در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و عرضه آن انجام می شود.

مویز قرمز هسته دار ⇓

خرید مویز بی هسته

خرید مویز بی هسته در این مرکز

انواع محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شده در این مرکز قابلیت خرید و ثبت سفارش داشته و با وجود این که این مجموعه به صورت تخصصی بر روی تولید و صادرات کشمش فعالیت می‌کند اما برای تامین مشتریان خود امکان فروش محصولات بالا را هم خواهد داشت.

 

انواع مویز چه به صورت فله که ممکن است تمیز شده یا الک شده و یا الک نشده باشد در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام گرفته فروش آن انجام می گیرد حالت دیگر زمانی است که کاملاً تمیز شده و الک شده است و حتی یک دم هم به گوشت کشمش چسبیده نشده که در کارتون و باز هم در گونی ممکن است بسته بندی آن انجام گیرد.

 

شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی می گیرید امکان استعلام قیمت، دریافت اطلاعات تکمیلی مبنی بر چگونگی ارسال و بسته‌ بندی محصولات وجود داشته و حتی می توانید خرید حضوری درب کارخانه داشته باشید به شرط اینکه حجم خریدتان بالا باشد نه برای ۱۰ الی ۲۰ کارتون.

 

مویز ازبک در بالا به آن پرداخته شد در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و عرضه آنها انجام می شود که از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی به سراسر ایران ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما