خرید کشمش مویز ازبک اعلا

خرید کشمش مویز ازبک با کیفیت اعلا و سایز درشت در این سایت ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت مناسب و رقابتی دارند می توانند با واحد فروش کارخانه کشمش آراد ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مویز اعلا

کشمش مویز ازبک اعلا

مویز ازبک و مویز افغان دو نمونه وارداتی از کشور ازبکستان و افغانستان برای تامین این محصول برای مشتریان داخلی می باشد که به دنبال خرید مویز سیاه بی دانه و بی هسته هستند اما چون میزان تولید این محصول در کشورمان به شدت پایین است، این کار انجام می گیرد.

 

ایران یکی از تولید کنندگان انواع مویز در دنیا شناخته می شود اما چون مویز سیاه بی دانه را در حجم بسیار کمی تولید می کند و مشتریان این محصولات بیشتر دوست دارند محصول سیاه را به صورت بی هسته و بی دانه مصرف کنند لذا این کار انجام می گیرد تا تامین این قسمت از بازار هم صورت پذیرد.

 

به جهت محدود بودن تولید آن و واردات محصول که طبیعتاً با نوسانات نرخ ارز نوسان می کند و از طرفی دانستن این مورد که بیشترین خاصیت مویز مربوط به همین محصول سیاه رنگ و بی هسته است باعث شده که قیمت آن بسیار بالا باشد و جالب آنکه هر چقدر سایز این محصول بزرگتر و اصطلاحاً بند انگشتی باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

این محصولات به صورت کارتون شده وارد کشور می‌شوند و عموماً وزن آنها ۱۰ کیلویی خالص است و اکثرا از بازار مشهد به سراسر ایران ارسال می گردد.

خرید کشمش مویز

خرید مویز با قیمت مناسب

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات انواع کشمش فعالیت دارد و در این زمینه تخصص داشته و رزومه آن نیز هم این موضوع را اثبات می‌کند اما برای تامین مشتریان خود به خصوص برای بازار داخلی مویز ازبک هم به سبد محصولات خود اضافه کرده تا بتواند نیاز مشتریان خود را تامین کند.

 

در حال حاضر یعنی اواسط تیرماه ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو مویز ازبک اعلا در درشت ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن به کیلویی ۱۱۵ هزار تومان می رسد که برای مویز افغان قیمت آن به حدود ۱۱۰ هزار تومان خواهد رسید.

 

انبار مویزهای وادراتی این مجموعه در کرمانشاه (البته در حال حاضر) واقع شده و برای خرید دو حالت برای شما پیش خواهد آمد که اگر حجم خریدتان بالاست می توانید خرید حضوری درب انبار انجام دهید که نیاز است ابتدا با مدیر فروش مجموعه کشمش آراد ارتباط بگیرید، اما اگر میزان خرید شما ۵، ۱۰ و یا ۲۰ کارتون باشد بار از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی برایتان در هر نقطه از ایران که باشید ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما