خرید از کارخانه تولید کشمش آفتابی

امکان خرید مستقیم از کارخانه تولید کشمش آفتابی تاکستان در این سایت برای مشتریان مهیا شده است و اگر به دنبال محصولی مرغوب با قیمت مناسب هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد یک انتخاب می باشد.

 

کشمش آفتابی فرآوری نشده ⇓

خرید کشمش آفتابی

تولید و بسته بندی کشمش آفتابی

یکی از انواع کشمشی که به خصوص در بازار ایران بسیار خرید و فروش می‌شود و هم محصول فله ای آن که فرآوری نشده است و در کیسه بسته بندی آن صورت می‌گیرد و هم محصول فراوری شده آن (کشمش پلویی) که در کارخانه کارهای شستشو و سورتینگ روی آن انجام گرفته و بسته‌ بندی آن کارتونی است کشمش آفتابی بوده و هر دو محصول مشتریان خاص خود را در داخل کشور دارد.

 

میزان حجم صادرات محصول اشاره شده بسیار کم است و بیشترین حجم تولید آن در کشورمان عرضه می گردد که بیشترین مصرف آن استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی، استفاده در سالاد، طبخ در کنار برنج، تولید الکل و شیره کشمش می باشد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین بیشترین سهم تولید کشمش آفتابی را در کشورمان به خود اختصاص می دهد که این شهر در کنار ملایر همدان بیش از ۶۰ درصد نیاز کشورمان را تامین می کنند که تولیدات تاکستان از نظر میزان قند و مرغوبیت بار در سطحی بالاتر از تولیدات ملایر قرار دارد.

 

کشمش آفتابی اگر در کیسه و گونی بسته بندی شود عموماً بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو انجام خواهد گرفت و اگر به صورت فرآوری شده باشد در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی و فروش آنها انجام می گیرد.

کشمش آفتابی فرآوری شده (پلویی) ⇓

کارخانه کشمش آفتابی

کارخانه کشمش آراد در تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین فعالیت دارد و علاوه بر این که در زمینه عرضه در بازار ایران محصولات خود را به فروش می رساند در زمینه صادرات نیز تخصص و تبحر لازم را داشته و محصولات تولیدی خود را به کشورهای شمالی ایران و عربی حوزه خلیج فارس صادر می کند.

 

خرید شما در این مجموعه می تواند هم حضوری درب کارخانه باشد (که البته ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه هماهنگی های لازم صورت گیرد) و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی، به این صورت که میزانی از شما به عنوان بیعانه دریافت و مابقی زمانی که بار درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

 

هر دو حالت کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد در بسته بندی های ذکر شده در این مجموعه موجود است و وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید از ایشان بخواهید فیلم واقعی بار را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی نظیر واتساپ برایتان ارسال کنند.

 

در حال حاضر کشمش آفتابی فرآوری نشده و موجود در گونی کیلویی ۱۹ هزار تومان و کشمش پلویی که فرآوری شده محصول آفتابی است در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص ۲۷۰ هزار تومان در این مجموعه فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما