بسته بندی و صادرات کشمش طلایی

بسته بندی و صادرات کشمش طلایی انگوری در این مجموعه با کیفیت اعلا و درجه یک انجام می شود و شرکت های بازرگانی و تاجران می توانند درب کارخانه اقدام به خرید حضوری این محصولات داشته باشند.

 

محصول طلایی ملکان باکیفیت ترین این کشمش در ایران ⇓

کشمش طلایی بسته بندی

کشمش طلایی سوپر جهت صادرات

کشمش طلایی یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود و مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد که مهمترین آنها کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌باشند که آنرا برای طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می دهند.

 

این محصول که در واقع همان کشمش پلویی زرد می‌ باشد برای تولید آن انگور را به مایع تیزاب آغشته می کنند سپس جهت آغشته کردن آن به دود گوگرد آن را از بارگاه آویزان کرده تا این دود به نواحی مختلف کشمش رسیده تا رنگ آن طلایی گردد.

 

این محصول باید بی دانه و بی هسته باشد و اگر به دنبال بالاترین کیفیت آن که همان تولید محصول در بارگاه است می باشید ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین آن را تولید می کنند که امکان خرید این نوع کشمش با کیفیت صادراتی در این مجموعه هم برای مشتریان و شرکتهای بازرگانی با قیمت مناسب وجود دارد.

 

نکته مهم اینکه در منطقه دیگری هم در ایران وجود دارد که کشمش طلایی را تولید می‌ کند و آن ملایر استان همدان است اما چون روال تولید آن به مانند بالا نیست و کشمش را در درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می‌ زنند لذا محصول حاصل کیفیت چندانی نداشته و مناسب برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق و سوریه می باشد و اگر شما هم به دنبال خرید آن هستید می‌توانید از کارخانه‌های ملایر آن را تهیه کنید.

محصول طلایی تولید ملایر که از نظر کیفیت، سطح پایین محسوب می شود. ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

بسته بندی کشمش صادراتی

بسته بندی کشمش برای صادرات باید یا به صورت کارتونی باشد و یا به صورت سلفونی که درصد بسیار زیادی از کارخانه های کشمش در ایران برای صادرات این محصولات را در کارتون بسته بندی می کنند که وزن آنها ممکن است ۳، ۵ و یا ۱۰ کیلویی باشد و بسته بندی سلفونی را درصد بسیار محدودی در کشورمان انجام می دهند.

 

به صورت کلی سود فروش کشمش بسته بندی سلفونی بیشتر از نوع کارتونی است اما معضل اصلی، بازار فروش آن می باشد یا بهتر بگوییم باید مشتریان آن را داشته باشید تا آنها را در سلفون بسته بندی و صادر کنید.

 

کشمش طلایی هم از جمله محصولاتی می باشد که صادرات آن تضمین شده است و در هر دو صورت کارتونی و سلفونی مشتریان خود را دارد اما مشکل اصلی شرایط سیاسی حاکم بر کشور ما است که باعث شده درصد قابل توجهی از کشورها دوست نداشته باشند که از ایران خرید خود را انجام دهند.

 

مورد بعدی بحث نوسانات شدید قیمت انواع کشمش از جمله کشمش طلایی می باشد که باعث شده کار را برای تاجر، کارخانه‌ دار و تولیدکننده بسیار سخت کند. مثالی در این مورد می زنیم قیمت محصول اشاره شده در این مجموعه که در تیرماه ۱۴۰۰ به کشور کویت صادر شد ۳۵ هزار تومان فاکتور شده بود در صورتی که همین محصول در حال حاضر، اواسط آذر ۱۴۰۰ کیلویی ۷۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد و با توجه به افزایش ۲۵ درصدی نرخ ارز از آن موقع تا به اکنون، رشد دو برابری قیمت این کشمش توجیه پذیر نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما