صادرات کشمش طلایی بسته بندی

امکان صادرات کشمش طلایی انگوری به صورت بسته بندی شده کارتونی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص در مجموعه تولیدی کشمش آراد ممکن شده است و مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید درب کارخانه داشته باشد.

 

محصول طلایی ملکان که بالاترین کیفیت این محصول را در ایران در اختیار دارد. ⇓

کشمش طلایی بسته بندی

بسته بندی کشمش طلایی در تاکستان

یکی از محصولاتی که می توانید در مجموعه تولیدی کشمش آراد با کیفیت اعلا خریداری کنید کشمش طلایی می باشد که این محصول به صورت فله و در گونی از باغداران و بارگاه دارن ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی که بهترین کیفیت این محصولات را تولید می کنند خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری، سورتینگ و بسته بندی روی آن انجام می گیرد.

 

کشمش طلایی بیشتر برای صادرات استفاده می‌ شود و فروش آن در بازار داخلی توجیه ندارد. به صورت کلی بسته‌ بندی این محصولات هم در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص می باشد که برای صادرات به کشورهای عربی این محصول بسیار مناسب است.

 

بهترین تولیدات این نوع کشمش مربوط به مناطق استان آذربایجان شرقی است، اگر به دنبال خرید محصول برای کشوری مانند عراق، سوریه، بلاروس، اوکراین و یا حتی روسیه هستید کشمش ملایر به شما توصیه می گردد که دارای کیفیت و ظاهری ضعیف تر از تولیدات مرغوب استان آذربایجان است.

 

حدود دو سالی می شود که در تاکستان قزوین هم به مانند بارگاه داران بناب و ملکان کشمش طلایی تولید می‌گردد، یعنی انگور را پس از آغشته کردن به تیزاب از بارگاه آویزان کرده و به آن گوگرد می‌ زنند که محصول حاصل دقیقاً همان کیفیتی را دارد که تولیدات مناطق اشاره شده به خود اختصاص می دهد.

محصول طلایی ملایر که یک دجه کیفی پایین تر از تولیدات ملکان است. ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

صادرات مستقیم کشمش از کارخانه

در مجموعه تولیدی کشمش آراد مشتری یا شرکت بازرگانی علاوه بر اینکه می تواند به صورت مستقیم خرید محصول مورد نظر خود را درب کارخانه انجام دهد بلکه امکان محول کردن کار صادرات کشمش های تولید شده این مجموعه را نیز از صفر تا صد خواهد داشت.

 

به این صورت که شما پس از ثبت سفارش می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه درخواست بارگیری، ترانزیت، انجام پروسه‌ های گمرک و بهداشت و نیز استاندارد را از ایشان داشته باشید و این مرکز به گونه‌ای عمل خواهد کرد که بار مستقیم به دست مشتری در هر جایی از دنیا که باشد برسد.

 

در حال حاضر یعنی اوایل آبان ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش طلایی برای صادرات از بهترین تولیدات ممکن در ایران کیلویی ۵۲ هزار تومان فاکتور می گردد. اگر به دنبال خرید محصولی ارزان تر که کیفیتی کمتر هم خواهد داشت و همانگونه که در بالا عنوان شد تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می شود در حال حاضر کیلویی  ۴۳ هزار تومان قیمت می خورد.

 

البته لازم به ذکر است قیمت محصول اشاره شده در شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد رشد داشته است و همین مورد باعث مختل شدن صادرات این کشمش شده و باید دید در ادامه چه اتفاقی برای این محصول و صادرات آن پیش می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما