آخرین قیمت کشمش پلویی طلایی عمده

جهت استعلام آخرین قیمت کشمش پلویی طلایی به صورت عمده مشتری و خریدار می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه تولیدی کشمش آراد این کار را انجام دهد و اگر قصد خرید حضوری و غیر حضوری داشته باشد هر دو مورد قابل انجام خواهد بود.

قیمت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی طلایی

حتی اگر در در زمینه انواع کشمش فعالیت داشته باشید نام کشمش پلویی را بارها شنیده اید، اما به یک محصول خاص کشمش پلویی نمی گویند بلکه به هر نوع کشمشی که گرد و بیدانه باشد و از آن بتوان برای طبخ در کنار برنج و یا تولید کیک و کلوچه و شیرینی استفاده نمود محصول پلویی نامیده می شود.

 

حال ممکن است رنگ این محصول زرد باشد یا قهوه‌ای و یا قرمز و به تمام این نوع محصولات کشمش پلویی گفته می‌شود اما در بین این محصولات که به آنها اشاره شد نوعی را داریم که برای صادرات بسیار مناسب است و آن هم کشمش پلویی طلایی یا همان زرد رنگ می باشد.

 

بهترین تولید کنندگان این محصول در ایران منطقه ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی است و با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین قرار دارد منطقه تاکستان در زمینه تولید کشمش طلایی تبحر و تخصص مناطق اشاره شده بالا را ندارد پس برای تامین مشتریان این مرکز نیاز است که از مناطق استان آذربایجان شرقی بار را به صورت فله از باغداران خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و بسته‌بندی آن انجام گیرد.

کشمش طلایی عمده

آخرین قیمت کشمش طلایی

مورد مهمی که در مورد کشمش طلایی وجود دارد این است که دو منطقه در ایران هستند که این محصول را تولید می‌کنند که یکی همان‌هایی است که در بالا به آن پرداخته شد و دیگری ملایر استان همدان است که تولید این منطقه کیفیت مطلوبی ندارد و قیمت آن حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد ارزان‌تر از تولیدات استان آذربایجان است.

 

لطفاً اگر بار را برای کشورهایی نظیر عراق، سوریه، بلاروس، بلغارستان و اوکراین می‌خواهید باید از تولیدات ملایر استفاده کنید اما اگر برای کشورهای متمول و وارد کننده سطح بالای این محصول قصد خرید و تجارت آن را دارید که می توان به قطر، امارات، عمان و اروپای مرکزی اشاره کرد باید از تولیدات ملکان خرید خود را انجام دهید.

 

در حال حاضر یعنی در اوایل تیر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش پلویی طلایی در این مرکز که با بهترین گرید ممکن این بار آماده می شود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص ۳۴۵۰۰ تومان فاکتور می‌شود که اگر به عنوان مثال از تولیدات ملایر بخواهید این بار را خریداری کنید به کیلویی ۲۷ هزار تومان هم می‌رسد، اما تاکید می‌کنیم با کیفیتی بسیار پایین‌تر.

 

نکته بسیار مهمی که در مورد این محصول وجود دارد این است که چه قدر رنگ این محصول و تعداد دانه های موجود در یک کارتون زردتر باشند قیمت آن بالاتر و هر چقدر مخلوط رنگ ها در آن دیده شود قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت که تقریباً از رنج ۲۷ هزار تومان شروع می‌شود و تا جایی که به کیلویی ۴۰ هزار تومان هم خواهد رسید که گران ترین آن زمانی است که تمام دانه‌ های کشمش، کاملا زرد و طلایی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما