کشمش پلویی سایه خشک | کارتن 9 کیلویی

برای خرید و پیش از آن استعلام قیمت به روز کشمش پلویی سایه خشک که در کارتن ۹ کیلویی بسته‌ بندی آن انجام می‌ گیرد شما می‌ توانید در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی واقع در شهر تاکستان استان قزوین نیاز خود را تامین نمایید.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش پلویی سایه خشک

ابتدا باید بدانید چیزی به نام کشمش پلویی سایه خشک ما نداریم آن کشمش پلویی که سرخ یا سیاه رنگ است آفتاب خشک است نه سایه خشک و کشمش آفتابی که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می‌ گیرد توسط باغدار و کشاورز در مقابل آفتاب پهن می‌ شود تا شدت نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش کند و آن محصولی که دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات است در خط تولید کارخانه قرار گرفته و کارهای بوجاری و شستشوی آن انجام می‌ گیرد و در انتهای کار درون کارتون بسته‌ بندی می‌ شود.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تمام محصولات سایه خشکی که در هر منطقه‌ای از ایران هر ساله تولید می‌ گردد به صورت فله‌ ای و نهایتاً تمیزشده با دست کارگر در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای یا در گونی به فروش می‌ رسد آن را برای بوجاری یا فرآوری به کارخانه نمی‌ آورند چون محصول خاصی است و مشتریان خاصی هم دارد که بیشتر برای سلامتی جسم از آن استفاده می‌ کنند به هر حال کشمش حاوی مقادیر بسیار زیادی از فیبر و ویتامین است و مصرف آن اگر به صورت طبیعی خشک شده باشد ارزش بسیار بالاتری دارد.

تقریباً در تمامی مناطق ایران هم کشمش سایه خشک تولید می‌ شود و هم آفتاب خشک اما اگر قرار باشد مقایسه‌ ای بین این دو صورت گیرد به علت راحتی تولید محصول آفتابی در مقابل محصول سایه خشک باغداران و کشاورزان بیشتر مایل به تولید آن هستند و شاید نسبت ۵۰ به یک دارد یعنی تولید محصول آفتابی ۵۰ برابر محصول سایه خشک در ایران است چون مشتریان آن بیشترند و فرآوری شده آن در کارخانه یا همان محصول پلویی فروشی تضمین شده در داخل کشورمان دارد.

در سایه خشک کردن انگور ⇓

کشمش پلویی سایه خشک

کشمش پلویی کارتن 9 کیلویی

در تاکستان استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت که این مجموعه در آن کارخانه کشمش دارد تمامی مراکز تولیدی در این شهر، کشمش پلویی را در قالب کارتن 9 کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتن است عرضه می کنند اما به عنوان مثال در شهری مانند ملایر هم، 9 کیلویی بسته‌ بندی صورت می‌ گیرد اما با این تفاوت که از 9 کیلو ممکن است ۸۰۰ گرم وزن کارتون باشد یا یک کیلو که با قرار دادن یقه کارتنی درون کارتن اصلی و چهارچوب آن وزن کارتن بسته بندی را بالاتر می‌ برند و به همین صورت باعث می‌ شوند وزن کشمش پایین‌ تر آید اصطلاحا صرفه بیشتری برایشان داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

لازم است این نکته را هم بدانید که کشمش پلویی فقط یک محصول نیست بلکه شامل محصولات متفاوت و مجزایی می‌شود که رنگ‌ های متعددی دارند که تعداد آنها به چهار عدد می‌ رسد و هر کدام از آنها بازار هدف مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال کشمش پلویی زرد فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کشمش پلویی آفتابی یا سرخ فقط برای بازار داخل اما به صورت کلی به هر محصول گردی که بدون هسته باشد و در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ زیر ۱۰ میل سورت گردد کشمش پلویی می‌ گویند.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

باید این نکته را هم بدانید در ایران بسته‌ بندی کشمش به صورت کارتنی است و آن کشمش‌ های سلفونی که شما در بازار می‌ بینید مربوط به شرکت‌ های واسطه‌ ای است که بار را به صورت کارتنی و فرآوری شده از کارخانه‌ ها خریداری و درون سلفون خود پر می‌ کنند و شاید جالب باشد که این را بدانید میزان سودی که آنها به ازای فروش کشمش نصیبشان می‌ شود بیشتر از سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران می‌ باشد از قدیم گفته اند سود فروش همیشه در بسته‌ بندی کردن محصول است نه تولید عمده.

محصول آفتاب خشک فله ای برای تولید پلویی در کارخانه ⇓

کشمش پلویی کارتن 9 کیلویی

کشمش پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد

این مجموعه هم یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد می‌ باشد و محصولات خود را نه تنها در بازار داخل بلکه برای صادرات بسیار از آنها بهره برده و حتی در دوران تحریم به بیش از ۱۰ کشور سابقه صادرات این نوع محصولات را داشته است. به صورت کلی باید بدانید که در تاکستان ملایر یا بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تخصص و تبحر تولیدات این مناطق بر کشمش پلویی استوار است و آن کشمش‌ های پیکامی و کشیده‌ ای که شما در بازار می‌ بینید که نوع سبز و زرد آن بسیار پیدا می‌ شود مربوط به استان خراسان رضوی در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد می‌ باشد که آن محصولات هم برای بازار داخل کاربرد دارند و هم صادرات.

کیفیت تولیدی مجموعه تولیدی کشمش آراد نه تنها برای کشمش پلویی سیاه بلکه برای سایر محصولات بسیار بالاست آنقدری که برای محصولات مورد نظر خودمان دو کیفیت مختلف در نظر داریم که یکی سوپر است و دیگری درجه یک و به طور میانگین حدود ۵ درصد تفاوت قیمت در کیفیت‌ های مختلف آن وجود دارد. شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده ارتباط گرفتید می‌ توانید در یکی از شبکه‌ های اجتماعی فیلم یا عکس واقعی محصول را دریافت کنید و طبق همان فیلم و عکس، نمونه بگیرید. اصرار خودمان همیشه ارسال نمونه برای مشتری است تا در سفارش اصلی طبق همان نمونه بار تحویل مشتری داده شود.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

بر روی کارتن‌ های این شرکت هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس کارخانه‌ ای نیست تا مشتری شما نتواند ما را پیدا کند اما به واقع اگر بخواهد ما را پیدا کند پیدا خواهد کرد امروزه در عصر ارتباطات هستیم و نمی‌ شود جلوی پیدا شدن را گرفت اما یک اصولی را باور داریم که اگر کارخانه‌ دار رفتار حرفه‌ ای در برخورد با مشتری خود داشته باشد تحت هیچ عنوانی نباید مشتریش نگران مسائل حاشیه‌ای نظیر این موارد باشد. مثالی در پایین ذکر می‌ کنیم:

ما یک مشتری بسیار خوب در شهر اردبیل داریم که سال‌ ها هست که با ایشان در حال کار کردن هستیم در حال حاضر که در اواخر شهریور ۱۴۰۲ هستیم همین چند ماه پیش یک مشتری که مرکز پخش هم هست با این مجموعه تماس گرفت و درخواست نمونه جنس داشت ما ایشان را به مشتری قدیمی وصل کردیم تا به دیدن نمونه بپردازد و پس از تایید کیفیت و قیمت، دیگر آن برند را به ایشان نفروختیم بلکه برند دیگر را در دستور کار قرار دادیم چون مشتری قبلی برای جا انداختن برند اشاره شده زحمت زیادی کشیده بود و ما به همین جهت هم هست که در این مجموعه ۴ برند در اختیار داریم که می‌ توانیم هر کدام را برای بازار هدف مخصوص به خود در نظر داشته باشیم.

محصول پلویی سرخ یا سیاه ⇓

کشمش پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما