کشمش بدون پارافین از کجا تهیه کنیم؟

خیلی از مشتریانی که با این مجموعه تماس می‌گیرند به دنبال خرید کشمش بدون پارافین هستند اصلاً اطلاعاتی در مورد هیچ نوع کشمشی ندارند و فقط همین جمله را تکرار می‌کنند اما اینکه بتوانیم این محصول را از کجا تهیه کنیم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد را در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

منظور از کشمش بدون پارافین چیست؟

قطعاً با روند تولید کشمش و اینکه چگونه از انگور تبدیل به این محصول می‌شود آشنا هستید قطعاً هم می‌دانید که کار خشک کردن انگور را باغدار و کشاورز انجام می‌دهد و کارخانه‌ها کار بوجاری و فرآوری این محصولات را در دستور کار دارند. اما در خط تولید قسمتی وجود دارد که عملیات روغن زنی انجام می‌شود که روغن مورد استفاده شده در خط تولید کارخانه‌های کشمش در ایران، پارافین خوراکی است و مطابق با تاییدیه وزارت بهداشت هم می باشد هر چند از روغن آفتابگردان هم استفاده می‌کنند اما به ندرت و البته در گذشته هم زمانی که تحریم‌ ها در سال ۹۷ اعمال نشده بود برای صادرات گاهی اوقات از روغن کورتکس استفاده میشد که تاییدیه بهداشت جهانی را نیز داشت.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

وقتی که مشتری زنگ می‌ زند و به دنبال خرید کشمش بدون پارافین است منظور این است که از روغن پارافین خوراکی در محصول استفاده نگردد قطعاً کسی که به دنبال خرید محصول اشاره شده است برای مصارف آبگیری آن را می‌ خواهد و بودن روغن باعث می‌ شود کارش خراب شود و دچار مشکلات عدیده‌ای گردد پس تاکید می‌ کند که من محصولی می‌خواهم که در آن از پارافین استفاده نشده باشد.

اما باید بدانید که چرا از روغن در انتهای خط تولید استفاده می‌شود دو دلیل عمده دارد که این کار را همه کارخانه‌ های کشمش در ایران انجام می‌دهند که البته ممکن است میزان روغن زنی کمی زیاد یا کمی کم باشد و این مطابق با نظر مشتری اگر حجم بالا سفارش داشته باشد صورت می‌گیرد:

  1. اگر روغن در انتهای خط تولید زده شود باعث می‌گردد وقتی که کشمش‌ها درون کارتون می‌ روند و پلمپ می‌شوند دیگر به هم نچسبند و وقتی که درب کارتون را باز می‌کنید به راحتی جدا شوند.
  2. مورد دوم که کم اهمیت‌تر از مورد اولی می‌باشد این است که به کشمش، ظاهر و جلای زیباتری داده شود.

منظور از کشمش بدون پارافین چیست؟

کشمش آفتابی بدون پارافین

در بالا هم گفته شد که مشتری اگر به دنبال خرید کشمش بدون پارافین است برای مصارف آبگیری قصد استفاده از آن را دارد و کشمش آبگیری هم باید به صورت طبیعی خشک شده باشد یعنی یا در آفتاب و یا در سایه که چون کشمش سایه خشک قیمتش اندکی گرانتر از نمونه آفتابی است بیشتر به دنبال تهیه کشمش آفتابی بدون پارافین هستند تا محصول سایه خشک.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

چون در مصارف آبگیری قند کشمش بسیار مهم است و مشتری به دنبال خرید کشمشی می‌گردد که بالاترین درصد قند را داشته باشد تولیدات تاکستان قزوین از این حیث بیشترین میزان را به خود اختصاص می‌دهند و به همین جهت هم تولیدات این شهر از ایران بیشترین مشتری را داشته که هر چند قیمت آن کمی گرانتر از نمونه‌های سایر شهرهای تولیدکننده کشمش در ایران می‌باشد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده یکی از تولیدکنندگان کشمش اشاره شده است و این محصول را در سراسر ایران عرضه می‌کند که اگر به دنبال خرید کشمش آفتابی هستید که به آن مواد نزده باشند این مجموعه می‌تواند نیاز شما را به هر میزانی که باشد تامین نماید.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به محصول اشاره شده کشمش فله هم می‌گویند یعنی همان انگوری را که باغدار خشک کرده و تبدیل به کشمش کرده و دارای دم و شاخه است را تمیز کرده در کیسه و گونی بسته‌بندی آن صورت می‌گیرد و در بازار عرضه می‌شود که حالت دوم زمانی است که در خط تولید کارخانه برای بوجاری این کشمش را قرار داده و قبل از مرحله روغن زنی آن را به کنار می‌ زنند که به کشمش حاصل پشت لیزری آفتابی هم گفته می‌شود و هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه به هر میزانی که مشتری نیاز داشته باشد موجود است و امکان عرضه آن از درب کارخانه وجود دارد.

پشت لیزری آفتابی ⇓

کشمش آفتابی بدون پارافین

قیمت کشمش بدون پارافین در تابستان ۱۴۰۲

همانطور که در بالا گفته شد مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش از جمله کشمش بدون پارافین می‌ باشد که در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم قیمت‌های این محصولات به شرح زیر می‌ باشد:

  • کشمش فله آفتابی باغدار و کشاورز که به صورت دستی تمیز می‌ شود و به صورت بدون هسته و بدون دانه و ۱۰۰ درصد بدون غوره کیلویی ۷۰ هزار تومان عرضه می‌گردد.
  • کشمش پشت لیزری آفتابی کارخانه بدون پارافین و ۱۰۰ درصد بدون غوره که کاملاً تمیز و پاک شده است کیلویی ۶۲ هزار تومان فروخته می‌شود.
  • نوع دیگری از این کشمش‌ها هم موجود است که در واقع همان محصولی است که فروش آن در بازار بسیار اتفاق می‌ افتد که کشمش تیزابی بدون گوگردی است که در آفتاب خشک شده است و کیلویی ۵۰ هزار تومان عرضه می‌گردد.

شما می‌توانید محصولات اشاره شده را یا به صورت حضوری در کارخانه پس از هماهنگی کردن با مدیر فروش این مجموعه انجام دهید و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی خرید خود را انجام دهید تا بار از طریق باربری، اتوبوسی و اگر حجم آن بالا باشد با وانت یا نیسان در شهر خود تحویل بگیرید.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

به صورت کلی کشمش‌های اشاره شده به صورت کیسه‌ ای و در گونی بسته‌بندی می‌ شود که بسته‌بندی‌ ها از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر خواهد بود و حداقل فروش نیز ۱۰۰ کیلو به بالا لحاظ می‌گردد و نیاز است که بدانید شهر تاکستان استان قزوین چون بالاترین درصد قند کشمش را در ایران به خود اختصاص می‌ دهد لذا مشتریان بسیاری از سراسر ایران دارد که برای مصارف آبگیری محصولات این منطقه را خریداری می کنند.

توجه داشته باشید متأسفانه از زمانی که قیمت کشمش آفتابی بدون پارافین طی چند سال گذشته افزایش داشته، دلال‌ها و واسطه‌ها برای اینکه حاشیه سود خود را بالاتر ببرند و محصول خود را ارزان‌تر از جنس مرغوب بفروشند در میان بار، غوره قاطی می‌کنند و این کار به کرات در شهر تاکستان و ملایر اتفاق افتاده که به غوره، شیره شکر زده تا طعم آن شیرین شود در صورتی که از درون، محصول اشاره شده ترش است اما چون ظاهر بسیار مشابهی با کشمش دارد خریدار متوجه آن نخواهد شد.

محصول مخلوط شده با غوره که عموما در نایلون های ۲۰ کیلویی در بازار دیده می شود. ⇓

قیمت کشمش بدون پارافین در تابستان ۱۴۰۲

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما