مرکز پخش کشمش و مویز ممتاز شیراز

مرکز پخش کشمش و مویز شیراز، بوانات، دشمن زیاری و داراب که از تولید کننده های اصلی این محصولات در استان فارس محسوب می شوند در این سایت قرار داشته و خریدارانی که به دنبال کیفیت ممتاز و قیمت مناسب هستند می توانند نیازشان را در این سایت تامین نمایند.

پخش مویز ممتاز

انواع کشمش و مویز شیراز

اینکه می گوییم کشمش و مویز شیراز بیشتر به معنای استان فارس است که عموما با نام شیراز می شناسند مناطقی که در بالا به آنها اشاره شد تولید کننده های انواع کشمش و مویز می باشند. بوانات و شیراز در زمینه تولید کشمش، داراب و دشمن زیاری نیز در زمینه انواع مویز فعالیت دارند.

 

به صورت کلی استان فارس را بیشتر در زمینه تولید کشمش آفتابی و انواع مویز سرخ و سیاه ارگانیک که عموماً هم هسته دار هستند می شناسند. باغداران این مناطق با وسواس بسیاری انگور را تبدیل به کشمش و مویز می کنند و کارگاه های سنتی این مراکز نیز اقدام به بوجاری آنها خواهند کرد.

 

این محصولات هم با کارتون که کاملاً فرآوری شده و بدون دم و شاخه است عرضه می گردد و هم به صورت کیسه ای که ممکن است تمیز شده باشد و هم تمیز نشده همراه با شاخه. میزان قند محصولات استان فارس در مقایسه با کشمش تاکستان اندکی پایین تر است و گاهی برخی از مشتریان به همین علت محصولات این منطقه را انتخاب می‌کنند چون معتقدند به علت دارا بودن شیرینی کم، کمتر دل را می زند.

پخش کشمش شیراز

پخش کشمش و مویز شیرازی

منطقه تاکستان استان قزوین به علت اینکه از بهترین تولید کننده های انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود این محصولات را نیز در حجم بسیار بالایی تولید می کند که از شاخص ترین تولیدات آنها می توان به کشمش تیزابی و کشمش آفتابی اشاره نمود که البته مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد نیز در همین شهر واقع شده است.

 

وقتی که میزان موجودی کشمش آفتابی در این شهر کم شود مانند سال ۹۷-۹۶ ما از استان فارس محصول آفتابی خریداری می‌کردیم تا بتوانیم نیاز مشتریان خود را تامین کنیم اما از آن سال به بعد  تاکنون با مشکل کمبود موجودی مواجه نشده‌ ایم و طبیعتاً کشمش را از استان فارس تامین نخواهیم کرد.

 

اما چون این استان در زمینه تولید مویز در کشورمان سرآمد است لذا محصولات آن را به فروش می رسانیم که باید به دو نمونه مویز سیاه ارگانیک هسته دار و مویز قرمز ارگانیک هسته دار اشاره نمود که باغداری در این استان با ما همکاری کرده و محصولات را برای این مجموعه و مشتریان خود با بهترین کیفیت ممکن آماده و ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما