قیمت امروز کشمش خاکی

جهت دریافت قیمت کشمش خاکی که آفتاب خشک و سایه خشک می باشد می توانید با این مرکز ارتباط گرفته و از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان خرید خود را به صورت کیسه ای و در گونی انجام دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش خاکی

تولید کشمش خاکی

یکی از انواع محصولاتی که در بازار ایران توسط باغداران و کشاورزان در حجم وسیعی تولید می شود کشمش طبیعی یا همان خاکی می باشد اما منظور از این محصول چیست و به چه نوع کشمشی، خاکی گفته می شود.

 

وقتی که انگور در اواسط شهریور ماه رسید و باغداران و کشاورزان اقدام به چیدن آن می‌کنند تصمیم می‌گیرند که آن را از چه طریقی تبدیل به کشمش کنند که ممکن است از طریق سایه، آفتاب، تیزاب و مکانیزه ای باشد.

 

از بین موارد بالا اگر باغدار و کشاورز محصول را توسط آفتاب و سایه تبدیل به کشمش کند که به آن کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک هم می گویند این امکان وجود دارد که هم به صورت فرآوری شده در کارخانه و در کارتون، فروش آن انجام گیرد و هم به همان صورت که دارای دم و شاخه است و اصطلاحا ممکن است خاک هم به آن چسبیده شده باشد فروش آن صورت پذیرد.

 

پس به کشمش فرآوری نشده یا نهایتاً فرآوری شده توسط دست کارگر که سنتی می باشد و ممکن است خاک به گوشت کشمش چسبیده شده باشد و اصطلاحاً محصول پکتین دار باشد کشمش خاکی می گویند.

قیمت امروز کشمش

قیمت امروز کشمش خاکی

منطقه تاکستان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد در زمینه تولید کشمش خاکی یا همان کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک تخصص و تبحر دارد و بهترین تولیدات ایران را در اختیار داشته و به سراسر ایران محصول خود را ارسال می کند.

 

شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف این سایت درج گردیده ارتباط گرفتید اقدام به دریافت فیلم و تصاویر مربوط به این محصولات را داشته باشید که آنها هم به صورت دانه دار موجود هستند و هم به صورت بی دانه و قطعاً قیمت به روز آنها را نیز از ایشان دریافت کنید.

 

اما در حال حاضر یعنی اواسط مرداد ۱۴۰۰ قیمت این محصول به صورت آفتابی کیلویی ۱۸ هزار تومان و به صورت سایه خشک کیلویی ۲۲ هزار تومان خواهد بود آن هم به صورت فرآوری نشده یعنی دارای دم و شاخه در بهترین کیفیت خود، که رنج قیمت مطابق با کیفیت از ۲۰۰۰ تومان پایین تر از این قیمت ها شروع خواهد شد.

 

البته ما در کنار کشمش خاکی، مویز خاکی هم داریم که به صورت هسته‌دار هست آن هم در نمونه هایی مانند مویز بش و مویز فخری و یا حتی مویز سمرقندی که سیاه رنگ می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما