فروش مستقیم از کارخانه کشمش آراد تاکستان با مدیریت مصطفی عینی

مجموعه تولیدی کشمش آراد تاکستان انواع محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم با مدیریت فروش و بازرگانی شرکت، جناب آقای مصطفی عینی به فروش می‌ رساند و مشتری می تواند با ایشان به صورت بدون واسطه ارتباط بگیرد.

تولید کشمش تاکستان قزوین

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش بوده و بیشتر تولیدات این منطقه بر انواع کشمش پلویی کارتون شده و فرآوری شده استوار می‌ باشد.

به صورت کلی اگر مشتری کشمش باکیفیت را برای بازار داخلی یا امر صادرات بخواهد سمت این منطقه از کشورمان خواهد رفت چرا که تولیدات آنها از نظر مرغوبیت در کشورمان در رتبه اول قرار می گیرند و کشمش تاکستان دارای عیار کیفیتی بالایی خواهد بود.

تولید کشمش تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد

یکی از کارخانه های کشمش در این شهر، مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان واقع شده است که علاوه بر تولید انواع کشمش پلویی در رنگ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ کشمش های فله ای و کیسه ای را نیز به صورت مستقیم به فروش می رساند.

این کارخانه تنها مجموعه در ایران به شمار می رود که با احداث سایت های متفاوت به زبان فارسی و انگلیسی کار فروش تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد و شماره تماس مدیریت فروش و بازرگانی شرکت را برای ارتباط راحت تر با شما در صفحات مختلف این سایت قرار داده است.

مجموعه تولیدی کشمش آراد

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

برای مشتری بسیار مهم است که به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره شود و توصیه این مجموعه نیز حضور شما به صورت رو در رو در کارخانه خواهد بود و این اتفاق باعث می گردد تا خیالتان از بابت واریز بیعانه یا مبلغ کل کشمش در پارت های بعدی خرید و یا اطمینان یافتن از مرکزیت این شرکت راحت باشد.

این اطمینان را نیز به مشتری می دهیم که قیمت ارائه شده در این مرکز رقابتی بوده (نه صرفاً ارزانتر، چون ارزانی در کشمش بی علت نیست) و اگر کیفیت تولیدی این مرکز را در کنار سایر مراکز قرار دهید به خوبی متوجه قیمت پایین تر این مجموعه نسبت به سایر مجموعه ها خواهید شد.

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

فروش کشمش با بسته بندی دلخواه شما

برخی از مشتریان که با این مرکز تماس می گیرند دوست دارند کشمشی که خریداری می کنند در بسته بندی خودشان باشد یعنی بر روی آنها شماره تماس و یا نام برند خودشان درج گردد که این پروسه شاید زمانبر، اما ممکن است.

شما یا کلیشه دارید و یا ندارید، اگر دارید آن را به شرکت کارتون سازی می دهیم و به جای آنکه کارتون را برای ما بزنند کارتونی با طرح کلیشه شما برای ما خواهند زد و اگر ندارید پروسه طراحی و درست کردن کلش حدوداً یک هفته زمان می برد و با پرداخت مبلغ ۳ میلیون می توانید صاحب کلیشه شوید که تا ۶۰۰۰۰ هزار کارتون امکان چاپ آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما