فروش اینترنتی کشمش آفتابی

فروش اینترنتی کشمش آفتابی در مجموعه تولیدی کشمش آراد که خود تولیدکننده انواع این محصولات در شهر تاکستان استان قزوین بوده انجام می‌ گیرد و این نوع کشمش در دو قالب بوجاری نشده کارخانه که به نوعی دستچین شده باغدار است و هم بوجاری شده در خط تولید کارخانه با بسته‌ بندی کارتونی در بازار داخل عرضه می‌ گردد در این مجموعه موجود می‌ باشد.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش آفتابی

اگر قرار باشد یک نوع کشمش را نام ببریم که بیشترین میزان تولید را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد قطعاً کشمش آفتابی نام دارد این محصول که در واقع پس از قرار دادن انگور در مقابل نور خورشید به دست می‌ آید و به آن کشمش آفتابی یا کشمش آفتاب خشک می‌ گویند. علت اینکه به صورت طبیعی روال خشک شدن انگور صورت می‌ گیرد در کشورمان بسیار پرطرفدار بوده و مشتریانی که دوست دارند از جنس طبیعی و ارگانیک استفاده کنند بسیار سمت خرید این نوع کشمش می‌ روند.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تقریبا در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این نوع کشمش نیز تولید می‌ شود اما باید توجه داشته باشید در برخی از مناطق علت اینکه زودتر سرما وارد این ناحیه می‌ شود و از شدت نور آفتاب کاسته خواهد شد زودتر انگور را می‌ چینند و همین موضوع باعث می‌ گردد آن کیفیت و قوام اصلی انگور به دست نیاید که طبیعتاً کشمش این نوع انگور نیز کیفیت بالایی نخواهد داشت ولی در برخی مناطق مانند شهر تاکستان استان قزوین دیرترین منطقه‌ ای در ایران است که انگور چیده می‌ شود، اصطلاحاً انگور در بهترین زمان خود چیده خواهد شد که طبیعتاً محصول آفتابی که از آن هم به دست می‌ آید کیفیت بالایی خواهد داشت.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

توجه داشته باشید که ما هم در کشورمان کشمش آفتابی دانه‌ دار داریم و هم بدون دانه فقط نمونه بدون دانه جهت بوجاری به کارخانه‌ ها آورده می‌ شود و تبدیل به محصولی می‌ گردد که آن کشمش پلویی می‌ گویند، محصولی که در کنار طبخ درکنار برنج و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما از نمونه دانه‌ دار و حتی بدون دانه زمانی که وارد کارخانه نمی‌ شود برای موارد آبگیری بسیار مورد استفاده قرار گرفته و مشتریان زیادی در داخل کشورمان به دنبال خرید این نوع کشمش‌ ها هستند.

محصول فله بی دانه آفتابی که برای تولید پلویی در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

کارخانه کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از مجموعه‌ داران کشمش در داخل کشورمان می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و انواع کشمشی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه قابلیت تامین داشته و شما می‌ توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه و هم غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید خرید خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه این مجموعه در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت دارد لذا از محصولات فله‌ ای همین منطقه نیاز خود را تامین می‌ کند یعنی که مشتری بار را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشد و چه به دنبال خرید محصول پلویی باشد تولیدات این کارخانه از باغداران و کشاورزان همین منطقه تامین شده و مطابق سفارش مشتری کارهای بوجاری چه به صورت سنتی و با دست کارگر و چه خط تولید کارخانه صورت می‌ گیرد. برخی از اوقات که مشتری به دنبال خرید محصولی می‌ گردد که قیمتی ارزان‌ تر که طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر هم داشته باشد این کارخانه بار فله خود را هم ممکن است از منطقه‌ ای به نام ابهر استان زنجان یا ملایر استان همدان خریداری کند که به این صورت خروجی بار در کارخانه قیمتی ارزان‌ تر خواهد داشت چون قیمت فله این مناطق ارزان‌ تر هستند نسبت به تاکستان.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

محصولات آفتابی دانه‌ دار یا بدون دانه اگر وارد کارخانه نشوند که عموماً برای موارد آبگیری هم مورد استفاده قرار می‌ گیرند در قالب بسته‌ بندی کیسه و در گونی این کار صورت می‌ گیرد ولی اگر کشمش پلویی را بخواهید که از بوجاری شده محصول آفتابی بی دانه در کارخانه به دست می‌ آید در قالب بسته‌ بندی کارتونی این کار صورت گرفته که به صورت ۹ کیلویی است یعنی هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون.

پلویی آفتابی ⇓

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

فروش اینترنتی کشمش آفتابی

شروع فعالیت این کارخانه به حدود سال ۹۴ برمی‌ گردد طبیعتاً مانند هر مجموعه دیگری فروش حضوری و درب کارخانه برای همه مشتریان محفوظ است اما از همان ابتدا با ایجاد سایت‌ های مختلف و متعدد به زبان فارسی و انگلیسی سعی در فروش اینترنتی محصولات خود نیز داشتند و جالب آنکه چه در داخل ایران و چه خارج از مرزهای ایران تاکنون به اشخاصی بار فروخته اند که حتی خریدار یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده است این یک ویژگی برتر و نشان از توانمندی فروش این کارخانه را نشان می‌ دهد. به عنوان مثال یکی از مشتریان این مجموعه در داخل ایران از شهر اهواز می‌ باشد که هنوز که هنوز است طی چند سال گذشته حتی یک بار هم به کارخانه نیامده و تنها از طریق سایت با این مجموعه آشنا شده است از طرفی چند پارت کشمش پلویی زرد یا طلایی را به کشوری مانند کنیا فروخته اند که باز هم مشتری‌ برای خرید حتی داخل خاک ایران نیز نیامده چه برسه به خرید حضوری درب کارخانه.

با این اوصاف این مجموعه یک فروشگاه اینترنتی نیست اما به صورت اینترنتی و غیرحضوری می‌ توانید ثبت سفارش داشته باشید که برای محصولات آبگیری این میزان حداقل ۱۰۰ کیلو به بالا خواهند بود و برای کشمش پلویی از ۳۰ کارتون به بالا. لازم به ذکر است که بدانید کارخانه‌ های کشمش در ایران تحت هیچ عنوانی این میزان فروش ندارند ولی چون مشتری با این مجموعه ارتباط می‌ گیرد و نیاز است که اعتماد را به ایشان تزریق کنیم می‌ توان از میزان گفته شده برای جلب اعتماد اطمینان شروع کرد تا به حجم‌ های بالاتر رسید.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید که خیلی راحت می‌ توان در میان بار ناخالصی زیادی اضافه کرد به عنوان مثال چند سالی است که رسم شده برای تولید کشمش آبگیری یا همان فله‌ ای باغدار که دستچین شده است میزانی از بار را غوره‌ هایی تامین می‌ کنند که به آن شیره شکر زده اند و در میان بار مخلوط می‌ کنند و مشتری از همه جا بی‌ خبر نمی‌ داند که علت ارزان‌ تر بودن بار اشاره شده به چه معناست که این اتفاقات تحت هیچ عنوانی در این مجموعه انجام نخواهد شد و هر وقت افزایش قیمتی داشته باشیم کیفیت را کاهش نخواهیم داشت.

آفتابی دانه دار که دست چین شده باغدار است و برای موارد آبگیری مناسب می باشد. ⇓

فروش اینترنتی کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما