صادرات کشمش پلویی قزوین

این مرکز که در تاکستان استان قزوین فعالیت تجاری دارد علاوه بر تولید انواع کشمش پلویی، امکان صادرات مستقیم آنها را نیز داشته و تاجرانی که به دنبال انجام این کار می باشند می توانند صفر تا صد آن را به این مرکز بسپارند.

کشمش پلویی طلایی (تصویر پایین)

صادرات کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی

اگر قرار باشد به بالاترین میزان صادرات و حجم آن در زمینه کشمش بپردازیم قطعاً باید نام کشمش پلویی را بیاوریم که این محصول بی هسته یا بی دانه به هر نوع کشمشی اطلاق می گردد که اولاً سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد و در ثانی بتوان از آن به عنوان طبخ در کنار برنج، تولید کیک، کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد استفاده نمود که طبیعتا نیازمند میزان‌ قند بالا و شیرینی کافی است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و تمامی پارامترهایی که در بالا به آن پرداخته شد در بین کشمش های تولیدی خود دارد که اگر قرار باشد مهمترین ویژگی آن را بگوییم قطعاً میزان قند بالا و درصد شیرینی بسیار چشمگیر محصولات آن علی الخصوص کشمش پلویی باید اشاره نمود.

 

حال لازم است بگوییم که کشمش پلویی فقط یک نوع محصول نیست بلکه به چهار دسته تقسیم می شود که تقسیم بندی آن بر اساس نوع فرآوری و رنگ محصول خواهد بود:

  1. کشمش پلویی آفتابی که دارای رنگ سرخ می باشد.
  2. کشمش پلویی تیزابی که دارای رنگ قهوه‌ای روشن می باشد.
  3. کشمش پلویی خرمایی که دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد.
  4. و کشمش پلویی طلایی که دارای رنگ زرد می باشد.

 

کشمش پلویی خرمایی (تصویر پایین)

صادرات کشمش قزوین

تولید و صادرات انواع کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین مجموعه تولید و بسته بندی انواع کشمش پلویی را در اختیار دارد و تمامی محصولاتی که در بالا اشاره شد در این مرکز با بهترین کیفیت و ممکن آماده و بسته بندی می شود.

 

از این جهت گفته می شود بهترین کیفیت ممکن، چون مشتریان صادراتی این مرکز که از کشورهایی نظیر گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، قطر، عمان و کویت هستند بالاترین کیفیت این محصولات را خریداری می‌کنند به همین جهت نیاز است که نهایت دقت در خط تولید در اختیار باشد تا ذره ای از مرغوبیت محصول نهایی کم نشود.

 

حال که این مرکز محصولات اشاره شده را تولید کرد در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آنها را انجام می دهد که جنس این کارتون ها کره ای باکیفیت و پنج لایه بوده که در انتهای عملیات بسته بندی شیرینک هم انجام می‌گیرد تا کارتون در طی جابجایی بار از هم باز نشود.

 

در ضمن امکان اینکه پروسه صادرات محصول خریداری شده خودتان را در اختیار این مجموعه قرار دهید هم هست و پس از هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه می‌توانید کارهای بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت بار از مبدا تا مقصد هم به دست ایشان بسپارید که البته تمامی این هزینه ها با خریدار با داشتن اسناد و مدارک لازم، تسویه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما