شرکت تولیدی کشمش صادراتی عمده

مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با شرکت تولیدی کشمش صادراتی به صورت عمده وارد مذاکره شود و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت بار به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به خرید داشته باشد.

 

محصول طلایی صادراتی ⇓

شرکت کشمش صادراتی

شرکت تولیدی کشمش در تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان اصلی انواع کشمش در سراسر ایران محسوب می‌شود که محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به صورت مستقیم صادر هم می کند.

 

خود منطقه‌ ی تاکستان به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین از تولید کنندگان انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ می باشد که اگر به دنبال بهترین کیفیت محصولات اشاره شده در ایران هستید قطعاً باید از این منطقه خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت تولیدات ملایر که در رده کیفی متوسط قرار می گیرد می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

 

از جمله مهم‌ترین کشمش های صادراتی در این مرکز می توان به کشمش تیزابی و کشمش طلایی اشاره نمود که به ترتیب همان پلویی قهوه ای روشن و پلویی سرخ می‌باشد که به صورت بی دانه بوده و سایز آن از ۱۰ میل کمتر است.

 

شما علاوه بر اینکه می توانید محصولات اشاره شده را در این مرکز با قیمت مناسب خریداری نمایید بلکه می توانید تمامی پروسه‌ های صادرات آن اعم از بهداشت، استاندارد، بارگیری، ترانزیت و گمرک را نیز بر عهده این مجموعه قرار دهید تا بار به صورت مستقیم به دست خریدار در هر کشوری برسد.

محصول تیزابی صادراتی ⇓

کشمش صادراتی عمده

خرید کشمش درب کارخانه

شما در این مجموعه به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی وارد مذاکره تلفنی و در ادامه طی مذاکره حضوری در کارخانه خواهید شد و در طی این فرآیند به شما اطمینان داده می شود که جنس با کیفیت و قیمت مناسب تقدیمتان خواهد شد و این کار را می توانیم حتی زمانی که سفارشتان قطعی شد برایتان امکان بازدید از خط تولید را قرار دهیم تا روی همه چیز نظارت داشته باشید.

 

کشمش صادراتی پروسه حساس و با جزئیاتی است ولی متاسفانه درصد قابل توجهی از کارخانه‌داران به این موضوع مهم توجه نمی کنند به عنوان مثال جنس باکیفیت در ابتدای کار به مشتری نشان می‌ دهند و در انتها زمانی که بار آماده شد جنسی که بارگیری می شود لول کیفی پایین تری دارد که در این جا می طلبد خریدار و یا تاجر و شرکت بازرگانی در ابتدای کار قرارداد امضا کند.

 

موضوع دیگر این است که با توجه به اینکه در حال حاضر در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش از شروع فصل که حدود سه ماه از آن می گذرد بین ۶۰ تا ۱۲۰ درصد رشد داشته است و این موضوع باعث گردیده تا اکثر کارخانه‌ داران تاکستانی که زمانی به کیفیت بالای خود تاکید داشتند در میان محصول خود جنس ضعیف تر قاطی کنند.

 

در حال حاضر دو محصول صادراتی که در بالا عنوان شد یعنی کشمش تیزابی و کشمش طلایی در بهترین کیفیت خود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به ترتیب کیلویی ۴۵ هزار تومان و ۷۹ هزار تومان فاکتور می شود. اما متاسفانه اتفاق جالب دیگری هم در حال افتادن است و آن اینکه در میان محصول طلایی، محصول تیزابی خوش رنگ در حجم ۲۰ درصد قاطی می شود و به این صورت به مشتری در تاکستان کیلویی ۶۸ هزار تومان برخی از کارخانه‌ ها قیمت می دهند که واقعیت کار همین جاست که شمای مشتری از آن بی خبر هستید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما