خرید کشمش بدون دم و بدون تیزاب

اگر به دنبال خرید کشمش بدون دم و بدون تیزاب هستید باید بدانید مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول شناخته شده و این محصولات را در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی برای مشتریان ارسال می‌ کند.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش بدون دم و بدون تیزاب

به صورت کلی مشتری که به دنبال خرید کشمش بدون دم و بدون تیزاب است آن را برای آبگیری در نظر دارد و این نوع کشمش باید یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک ولی به علت اینکه محصولات سایه خشک قیمتی گران‌ تر از آفتاب خشک دارند به همین جهت بیشتر نمونه آفتابی آن مشتری دارد و تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این کشمش هم تولید می‌ شود.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

اما مشتری که به دنبال خرید کشمش اشاره شده برای موارد آبگیری است علاوه بر آیتم‌ های اشاره شده باید قند بالایی هم داشته باشد که فقط کشمش تاکستان استان قزوین است که بالاترین درصد قند کشمش‌ ها را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد منطقه‌ ای که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در آن کارخانه کشمش در اختیار داشته و علاوه بر محصولات کارتونی که بوجاری شده و شسته شده هستند این نمونه کشمش را هم برای مشتری بسته‌ بندی و ارسال می‌ کند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اگر نمونه کشمش آفتابی بدون دم و بدون تیزاب را بخواهید این موضوع را بدانید که این محصول به دو دسته تقسیم می‌ شود که در پایین به آن می‌ پردازیم:

  1. یا این محصول همان کشمش باغدار است که پس از خشک شدن انگور در آفتاب توسط ایشان تمیزشده و دم آن چیده می‌ شود و اصطلاحا دستچین شده به دست مشتری می‌ رسد که این محصول دارای پکتین بوده و مشتریان زیادی به دنبال خرید آن هستند ولی قیمت آن کمی بالا می‌ باشد چون وقت بسیاری برای آن گذاشته شده است.
  2. اما نمونه دیگری هم از این محصول داریم که به آن پشت لیزری آفتابی می‌ گویند و در حقیقت به جای آنکه با دست باغدار تمیز شود توسط دستگاه‌ های کارخانه شسته و بوجاری می‌ شود و قبل از مرحله روغن زنی به کنار زده می‌ شود، محصول اشاره شده بدون دم و طبیعتاً بدون تیزاب است ولی شسته شده می‌ باشد پس طبیعتاً پکتین ندارد اما قیمت آن بسیار مناسب است.

دست چین کردن محصول آفتابی توسط باغدار ⇓

کشمش بدون دم و بدون تیزاب

خرید کشمش مناسب آبگیری

شما اگر به دنبال خرید جنس اصل بدون اینکه درون آن ناخالصی مخلوط شده باشد می توانید از مجموعه تولیدی کشمش آراد نیاز خود را برای موارد آبگیری تامین کنید و محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شده را با قیمتی مناسب نه صرفاً ارزان چون ارزان‌ تر از تولیدات مجموعه آراد هم در بازار پیدا می‌ شود اما خیلی راحت به شما بگوییم در میان بار ناخالصی وجود دارد و متاسفانه چند سالی است که با اضافه کردن غوره‌ ای که آغشته شده به شیره شکر است در میان بار دلالان کاری می‌ کنند تا قیمت تمام شده بسیار ارزان‌ تر از نمونه‌ هایی باشد که در بالا به آن پرداخته شد.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما اگر باری می‌ خواهید که مطابق با استانداردهایی که در بالا به آن پرداخته شده باشد کشمش آفتابی دستچین باغدار در حال حاضر در نمونه بدون هسته و از تولیدات تاکستان کیلویی ۹۵ هزار تومان و اگر به دنبال خرید پشت لیزری آفتابی هستید که صد در صد بدون غوره باشد کیلویی ۷۵ هزار تومان می‌ باشد. توجه داشته باشید در حال حاضر در اواخر آذر ۱۴۰۲ هستیم پس برای اینکه بخواهید ثبت سفارش کنید باید به روز استعلام قیمت کنید آن هم از شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی.

امکان اینکه خرید به صورت حضوری درب کارخانه هم انجام بشود هست و شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه می‌ توانید برای خرید حضوری اقدام نمایید از طرفی خیلی از مشتریان این مرکز در واقع فرسنگ‌ ها با کارخانه فاصله دارند که در این صورت با ارسال نمونه به صورت عکس و فیلم تایید مشتری را گرفته و بار را برایش در هر نقطه‌ای از ایران که باشد از طریق باربری که ممکن است اتوبوسی یا کامیونی باشد ارسال می‌ کنند.

فله آفتاب خشک ⇓

خرید کشمش مناسب آبگیری

خرید کشمش مستقیم از کارخانه

ویژگی منحصر به فرد این کارخانه این است که علاوه بر اینکه شخص مدیر فروش کارخانه پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است و این عزیزان که ممکن است حتی بار را برای صادرات در حجم بسیار زیادی بخواهند می‌ توانند از طریق تماس تلفنی یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی مشاوره‌ های لازم را از ایشان دریافت نمایند که ممکن است حتی برای موارد آبگیری بخواهید قیمت روز را استعلام کنید و یا هرگونه سوالی که مربوط به این نوع محصولات می‌ شود را از ایشان بپرسید این امکان برای شما مهیا می‌ باشد کمتر کارخانه یا مجموعه‌ ای را پیدا می‌ کنید که به این صورت بخواهد پاسخگوی مشتریان خود باشد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

از طرفی شما با یک کارخانه کشمش وارد معامله می‌ شوید نه با واسطه و دلال متاسفانه خیلی از پیج‌ های اینستاگرامی یا سایت‌ های اینترنتی واسطه و دلال هستند و شما تنها با یک جمله می‌ توانید این موضوع را متوجه شوید که آیا آن شخص واسطه است یا شخص تولیدکننده و آن عبارت این است که بگویید «من می‌ خواهم حضوری به کارخانه بیایم لطفاً هماهنگی‌های لازم را انجام دهید» اگر پذیرا بود بدانید که با یک مرکز تولیدی وارد معامله شده‌ اید در غیر این صورت آن شخص دلال است.

به صورت کلی تاکید این مجموعه این است که به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید علی الخصوص زمانی که حجم خرید کمی بالا باشد در این صورت مطمئن می‌ شوید که با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شوید می‌ توانید انواع بار را ببینید و سپس اقدام به خرید داشته باشید و لازم است که این موضوع را هم در نظر بگیرید که خرید کشمش آبگیری با مشخصه‌ های بدون دم، بدون تیزاب و بدون غوره که آفتاب خشک یا سایه خشک باشد فقط به صورت نقدی است اما در زمینه فروش کشمش به صورت کارتونی آن هم از ۱۰۰ کارتون به بالا که محصولات بوجاری شده و روغن خورده هستند امکان خرید چکی یا اعتباری هم وجود دارد.

پشت لیزری آفتابی ⇓

خرید کشمش مستقیم از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما