خرید و قیمت کشمش زرد طلایی

امکان استعلام قیمت کشمش زرد طلایی با کیفیت ممتاز و اعلا در مجموعه تولیدی کشمش آراد برای مشتری مهیا بوده و با توجه به اینکه این محصول صادراتی است می‌تواند حتی حداقل سفارش دو تن را هم برای این محصول ثبت نماید.

کشمش زرد طلایی؟

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل‌ توجهی تولید می شود کشمش زرد طلایی نام دارد که بیشتر از آنکه برای فروش داخلی کاربرد داشته باشد جهت صادرات از آن بسیار استفاده می کنند.

دو نوع از این محصول ما در کشورمان داریم که یکی قلمی و کشیده است که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که مربوط به تولیدات تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان و ملایر استان همدان است.

کشمش زرد طلایی؟

ویژگی های کشمش زرد طلایی

کشمش زرد طلایی که در اینجا در موردش صحبت خواهیم کرد همان نمونه گرد و بیضی شکل می باشد که چون مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی کشمش دارد از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی محصولات خود استفاده می کند.

به علت میزان بالای گوگردزنی است که رنگ محصول اشاره شده زرد و طلایی است و به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و برای صادرات بسیار مناسب است و نکته جالب اینکه در میان دانه های کشمشی کارتون ریز و درشت و متوسط را از هم جدا نمی‌ کنند، بلکه همگی با هم درون کارتون جای می گیرند.

ویژگی های کشمش زرد طلایی

قیمت کشمش زرد در زمستان  ۱۴۰۱

با توجه به اینکه در حال حاضر در دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش زرد طلایی از شروع این ماه چند درصد رشد داشته و در حال حاضر به کیلویی ۶۸ هزار تومان رسیده است لازم به ذکر است جنس مورد اشاره ممتاز و اعلا و از تولیدات بارگاهی در شهر تاکستان می باشد.

کارتون های اشاره شده برای صادرات به صورت ده کیلو خالص بوده و اگر مشتری قصد داشته باشد آن را در کارتون پنج کیلو خالص هم پر کند برای ایشان این امکان مهیاست و فقط کیلویی ۷۰۰ تومان به قیمت کل اضافه خواهد شد.

محصول زرد طلایی تولید ملایر که کیفیت مطلوبی ندارد. ⇓

قیمت کشمش زرد در زمستان  ۱۴۰۱

قیمت رقابتی تر نسبت به رقبای تولیدکننده

به موضوع جالبی اشاره می کنیم در همین دی ماه ۱۴۰۱ سفارش یک محموله ترانزیتی یا همان چادری به مقصد بندر مرسین در ترکیه را از همین کشمش زرد طلایی گرفتیم و مشتری محصولی را که با یک بار سورت بیشتر ۶۹,۵۰۰ تومان قیمت دادیم را در کارخانه های ملکان همین کیفیت را ۷۰ هزار تومان قیمت گرفته بود.

توجه کنید که در مجموعه تولیدی کشمش آراد برعکس خیلی از کارخانه های کشمش در ایران که متاسفانه فقط به فکر دلالی محصول فله ای هستند، فقط به فکر تجارت و گسترش روابط خود با تاجران ایرانی و خارجی می باشد و به همین جهت حاضر هست با قیمتی رقابتی تر نسبت به رقبای تولید کننده به مشتری خود قیمت دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما