خرید بهترین انواع کشمش زرد با قیمت ارزان

خرید بهترین انواع کشمش زرد با قیمت ارزان تر از کارخانه های دیگر تولیدکننده این محصول صادراتی در مجموعه تولیدی کشمش آراد ممکن بوده و شما اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و اقدام به دریافت نمونه جنس کنید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.

کشمش زرد چگونه محصولی است؟

یکی از انواع کشمش صادراتی که هر ساله حجم قابل توجهی از آن به کشورهای واردکننده این محصول که عموماً کشورهای عربی هستند صادر می گردد کشمش زرد نام دارد.

برای تولید کشمش زرد از مایع تیزاب استفاده شده و در انتها چندین مرتبه دود گوگرد به آن می زنند تا رنگ محصول طلایی گردد همان رنگی که عرب ها عاشق آن هستند و همیشه برای این محصولات زرد رنگ، پول خوبی می دهند.

از تولیدکنندگان این محصول می توان به بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین و کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی اشاره نمود.

کشمش زرد چگونه محصولی است؟

انواع کشمش زرد تولیدشده در ایران

این محصول بر دو قسم است که در پایین هر دو را کاملاً شرح می دهیم تا به خوبی متوجه تفاوت آنها از هم شوید:

  • مورد اول کشمش زرد قلمی نام دارد و همانطور که از نامش پیداست قلمی و کشیده بوده و انحصارا در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می شود چون جنس انگور آن خاص است و هر جایی در ایران تولید نمی گردد.
  • مورد دوم همان محصولی است که در این مجموعه تولید می‌شود و کشمش زرد پلویی نام دارد به صورت بی دانه و بی هسته بوده و همانطور که از نامش پیداست برای طبخ در کنار برنج از آن استفاده می کنند البته استفاده از آن در ایران خیلی مرسوم نیست.

انواع کشمش زرد تولیدشده در ایران

ویژگی های کشمش زرد پلویی

درباره این موضوع پرداختیم که کشمش زرد پلویی در این مرکز تولید می‌ شود و نمونه قلمی را اصلاً تولید نمی کنیم و باید از همان کارخانه های کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی اگر به دنبال آن هستید خرید خود را انجام دهید.

اما آن کشمش زردی که در این مجموعه تولید می شود کیفیتی بسیار بالا داشته و همان نمونه بارگاهی این محصول است که پس از آغشته شدن انگور به مایع تیزاب داغ، وقتی آن را از داربست های متعدد آویزان کردند زیر آن گوگرد آتش می زنند تا دود گوگرد به نواحی مختلف کشمش برسد به همین جهت محصول زردتر به نظر می رسد. اگر جنس مرغوب و باکیفیت می خواهید قطعاً باید از نمونه بارگاهی خرید خود را انجام دهید.

ویژگی های کشمش زرد پلویی

کشمش زرد با نرخ ارزان

این ادعا را داریم محصولی که در این مجموعه تولید می‌شود و نرخی که به مشتری ارائه می گردد نظیرش را در کارخانه های تولیدکننده این نوع کشمش پیدا نخواهید کرد و زمانی متوجه این موضوع می شوید که نمونه جنسی از این مرکز که در تاکستان استان قزوین واقع شده و سایر مراکز دریافت نمایید و سپس از مقایسه قیمت متوجه این موضوع به خوبی خواهید شد.

پس منظور، صرف نرخ ارزان نیست و شما پولش را خواهید پرداخت اما با کیفیتی مشابه ارزانتر از تمامی کارخانه های کشمش این محصول را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به دستتان می رسانیم.

کشمش زرد با نرخ ارزان

آیا خرید از مجموعه تولیدی کشمش آراد توجیه دارد؟

با توضیحاتی که در بالا عنوان کردیم متوجه شدید که نرخی که به شما در این مرکز داده می شود بسیار رقابتی است و کیفیت را نیز همه جوره تضمین خواهیم کرد اما دو ویژگی خاص دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که در پایین به آن می پردازیم.

یکی اینکه بر روی بسته بندی کارتونی این مجموعه‌ی هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد تا مشتری شما نتواند ما را پیدا کند و دوم برای اینکه به شما اطمینان از کیفیت کار دهیم در تمامی مراحل تولید می توانید در کارخانه حضور داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما