خرید و قیمت کشمش تیزابی قوچان

اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی قوچان هستید می توانید استعلام قیمت روز آن را از مجموعه تولیدی کشمش آراد که یکی از کارخانه های فرآوری و بوجاری کشمش برای فروش در بازار داخلی و امر صادرات می باشد انجام دهید.

کشمش قوچان

شهر قوچان از توابع استان خراسان رضوی یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشور ما می باشد و باغداران و کشاورزان بسیاری در این شهر وجود دارند که محصول تولیدی خود را به کارخانه های کشمش جهت بوجاری می فروشند.

عیار و کیفیت کشمش قوچان در حد محصولات ملایر و یا حتی کمی پایین تر است و به همین جهت مناسب برای اشخاصی می باشد که به دنبال خرید محصولی ارزان که طبیعتاً کیفیتی پایین هم دارد خواهد بود.

تیزابی قوچان ⇓

کشمش قوچان

کشمش تیزابی قوچان

یکی از محصولات این منطقه کشمش تیزابی نام دارد، محصولی پرفروش در بازار داخل و هم امر صادرات که مناطق بسیاری در کشورمان از جمله همین شهر قوچان آن را در مقیاس بالایی تولید می کنند.

مشتریان بازار داخل و علی الخصوص بنکدارانی که به دنبال خرید جنسی با قیمتی پایین و کیفیتی پایین هستند تولیدات این منطقه از جمله همین کشمش تیزابی می‌ تواند برایشان بسیار مناسب باشد اما اگر جنس باکیفیت و مرغوب می‌ خواهید قطعاً باید از تاکستان استان قزوین خرید خود را انجام دهید.

کشمش تیزابی قوچان

قیمت کشمش تیزابی در سال ۱۴۰۲

در حال حاضر که در ابتدای سال ۱۴۰۲ هستیم اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی قوچان هستید باید اشاره کرد که این محصول در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۷۲ هزار تومان عرضه می گردد.

اما اگر به عنوان مثال بخواهید از مجموعه تولیدی کشمش آراد که کشمش تیزابی منطقه تاکستان را در اختیار دارد و عیار بسیار بالایی هم تولیدات این منطقه از ایران به خود اختصاص می‌دهد خرید خود را انجام دهید کیلویی ۷۷ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

تیزابی تاکستان ⇓

قیمت کشمش تیزابی در سال ۱۴۰۲

خرید مستقیم و بدون واسطه در مجموعه تولیدی کشمش آراد

این مجموعه به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش وارد مذاکره شوید و پس از مذاکره حضوری بتوانید خرید رو در رو انجام دهید.

این تضمین به مشتری داده می شود که کیفیت تولیدات این مجموعه با قیمتی رقابتی به تمامی عرضه کنندگان داخلی و خارجی عرضه خواهد شد و این موضوع را زمانی می توانید متوجه شوید که چند نمونه از چند کارخانه همراه خود داشته باشید و با قیمت ها و کیفیت های تولیدی مجموعه کشمش آراد مقایسه کنید.

کشمش تیزابی که در اینجا به آن پرداخته شد برای بازار داخل در کارتون ۹ کیلویی عرضه می گردد و برای صادرات از کارتون ۱۰ کیلویی خالص بهره برداری می گردد که اگر بخواهید به مانند برخی از مشتریان ما برند و راه های ارتباطی خودتان را بر روی کارتون ها درج کنید این امکان را به شما خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما