خرید و فروش کشمش درجه یک تاکستان

خرید و فروش کشمش تاکستان درجه یک در این سایت که خود کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد انجام می شود و مشتری اگر به دنبال خرید بدون واسطه از تولیدی است در اینجا می تواند نیازش را تامین کند.

 

مویز شانی از تولیدات تاکستان ⇓

خرید کشمش تاکستان

تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین

اگر قرار باشد به مناطق اصلی تولیدکننده انگور و متعاقباً کشمش اشاره کنیم تاکستان قزوین یکی از مهمترین آنها خواهد بود که به علت اینکه درصد قند انگور های این منطقه بسیار بالاست اکثر این محصولات را تبدیل به کشمش می کنند تا اینکه برای تازه خوری مصرف شود.

 

انگور منطقه تاکستان استان قزوین، انگور بی دانه نام دارد که از آن چهار نوع کشمش پلویی تولید می‌ شود که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود بوده و در کارخانه های این شرکت که حدوداً ۲۰ عدد می‌ باشد فرآوری و در‌کارتون جهت صادرات و یا فروش در بازار داخل بسته بندی می گردد.

 

علاوه بر محصولات بالایی تولیدات دیگر این منطقه را می توان کشمش فخری و کشمش عسگری اشاره نمود که در کنار مویز شانی تولیدات این شهر از استان قزوین را تشکیل می دهند که البته مناطقی نظیر شال، اسفرورین و نرجه هم در زمینه تولیدات این محصولات فعالیت دارند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش های اشاره شده را در اختیار دارد که می تواند آنها را هم به صورت فله ای که فرآوری نشده هستند و در کیسه و گونی بسته بندی می گردد به فروش رساند و هم به صورت فرآوری شده آن در کارتون.

محصول طلایی بارگاهی تاکستان ⇓

فروش کشمش تاکستان

خرید کشمش تاکستان

در ایران کشمش تاکستان را با کیفیت درجه یک می شناسند و دقیقاً همین محصولی که در این شهر تولید می شود در شهرملایر هم تولید می گردد، در مناطق دیگری نظیر قوچان استان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و نیز زنجان و ابهر استان زنجان هم تولید می گردد اما منطقه تاکستان در زمینه تولیدات اشاره شده سرآمد می باشند.

 

اگر مرکز پخش، بنکدار و یا صادر کننده به دنبال خرید مرغوب ترین نوع کشمش پلویی می باشد قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهد مگر در یک محصول فقط، آن هم نامش کشمش طلایی است که در استان آذربایجان شرقی با همان کیفیت یعنی سوپر تولید می گردد.

 

امکانی که به مشتری در این مرکز داده می‌شود این است که می‌تواند خرید جزئی هم داشته باشد و بر عکس تمامی کارخانه های کشمش در ایران که زیر تناژ بار نمی‌ فروشند مشتری می تواند در این مجموعه حداقل سفارش ۳۰ کارتونی هم برای خود ثبت نماید، آن هم با قیمت عمده ای.

 

اگر هم صادرکننده هستید بار باکیفیت در این مرکز به شما تحویل داده خواهد شد که طبیعتاً قیمت مخصوص به خود را دارد پس اگر برای کشورهایی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، روسیه، بلاروس، بلغارستان و کشورهایی نظیر آن، این محصولات را بخواهید احتمالاً نمی‌توانید تامین آنها را در این مجموعه انجام دهید، اما برای کشورهایی که دنبال بار باکیفیت هستند باری که نگرانی بابت برگشت خوردن آن نداشته باشید قطعاً می توانید در این مجموعه نیاز خود را تامین نمایید و حتی پس از ثبت سفارش بتوانید به صورت حضوری از خط تولید بازدید همیشگی داشته باشید این امکان به شما در هیچ کارخانه داده نخواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما