توزیع کنندگان مویز دانه دار در قزوین

یکی از برترین توزیع کنندگان مویز دانه دار در قزوین در این سایت حضور دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در سطح کشور و یا امر صادرات پخش می کند که شما می توانید با مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشید.

 

محصول فخری دانه دار قزوین ⇓

توزیع مویز قزوین

تولید مویز دانه دار در قزوین

کشمش مویز به مانند کشمش در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارد هم تولید می شود و این محصولات در دو نمونه کلی دانه دار و بی دانه در کشورمان یافت شده به گونه ای که رنگ آنها ممکن است سرخ یا قرمز و نیز مشکی باشد. هم فرآوری شده آن یعنی بدون دم و شاخه آن یافت می‌شود و هم فرآوری نشده و دارای دم و شاخه.

 

استان قزوین علی الخصوص در شهری مانند تاکستان یکی از تولید کنندگان این محصولات بوده به گونه‌ای که تخصص آن در زمینه تولید مویز دانه دار می باشد که البته عموماً این محصولات به صورت فله ای و در کیسه و گونی به فروش می‌رسند تا نوع فرآوری شده آن.

 

شاخص ترین محصول تاکستان در زمینه این محصولات می توان به مویز فخری و مویز شانی اشاره نمود که همان طور که اشاره کردیم بیشتر مشتریان آن  مایلند نوعی از این محصول را مصرف کنند که به صورت فله ای و فرآوری نشده باشد که در کیسه و گونی هایی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آنها انجام خواهد گرفت.

 

به صورت کلی استان فارس و استان خراسان بیشتر در زمینه تولید مویز کارتونی و فرآوری شده تخصص و تبحر دارد که حتی محصولات آنها را در زمینه صادرات هم می‌توان استفاده کرد اما در شهرهایی نظیر تاکستان و یا ملایر استان همدان این امکان وجود ندارد یا حداقل حجم فروش مویز به صورت اشاره شده بسیار کم است.

محصول رطبی دانه دار فارس ⇓

مویز دانه دار قزوین

توزیع مویز دانه دار در این مجموعه

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش در اختیار دارد اما از طرفی به علت این که مشتریان آن به دنبال خرید مویز دانه دار و بی دانه هم هستند محصولات اشاره شده را هم در سبد عرضه خود داشته و امکان فروش آن در بازار داخل و یا حتی امر صادرات هم خواهد داشت.

 

علاوه بر مویز فخری و مویز شانی که در بالا به آن پرداختیم که از تولیدات اختصاصی همین مجموعه است و در سبد توزیع این کارخانه وجود دارد، بلکه از تولیدات استان فارس و نمونه مویزهایی نظیر بش، دشمن زیاری و رطبی هم به صورت کاملاً فرآوری شده در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص موجود است.

 

اگر قصد خرید محصولات اشاره شده را دارید وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفتید استعلام قیمت نمایید اگر نرخ مورد تایید شما بود اقدام به دریافت فیلم واقعی آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ داشته باشید و این اطمینان به شما داده می شود بار ارسال شده با نمونه فیلم کاملاً مطابقت دارد.

 

امکان خرید حضوری هم برای مشتری در این مجموعه فراهم است و شما می توانید در تاکستان استان قزوین که کارخانه و یا انبار کشمش این مجموعه در آن قرار دارد اقدام به حضوری خرید کردن داشته باشید. اما از طرفی با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه شرایط ثبت سفارش را به صورت حضوری هم دارید تا بار از طریق باربری و یا هر نوع وسیله نقلیه ای برایتان ارسال شود که وقتی به دستتان رسید اقدام به تسویه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما