کشمش فله آفتاب خشک ارزان قیمت

مشتریانی که به دنبال خرید کشمش فله آفتاب خشک با قیمت ارزان که در کیسه و گونی بسته بندی می شود هستند می توانند بهترین تولیدات تاکستان و ملایر را که کشمش های شیرین و گوشتی تولید می کنند را در این مرکز و مستقیما از کارخانه خریداری نمایند.

قیمت کشمش آفتاب خشک

کشمش فله به چه محصولی می گویند؟

به محصولی که فرآوری نشده باشد کشمش فله می گویند، به این صورت که همراه با دم و ممکن است خاک نیز به گوشت کشمش چسبیده باشد. این محصول همان کشمشی است که باغدار انگور آن را در آفتاب، سایه و یا با مایع تیزاب خشک می کند و آن را به صورت کیسه ای و در گونی عرضه خواهد کرد.

 

محصولاتی که به صورت فله ای در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند که یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک هم به صورت بی هسته موجود می باشند و هم به صورت هسته دار و از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به تاکستان قزوین و ملایر همدان اشاره نمود.

 

البته برخی از مشتریان مایلند این محصول را به صورت تمیز شده و حتی بدون دم تحویلشان دهیم، منظور از تمیز شدن این است که وارد خط تولید کارخانه نشود بلکه به صورت دستی و سنتی تمیز شود که این مورد نیز امکان پذیر است. محصول اشاره شده نباید دارای کشمش تیزابی، کشمش گوگردی، غوره و یا هر گونه افزودنی نظیر روغن پارافین خوراکی باشد.

کشمش آفتاب خشک ارزان

کشمش فله ای ارزان قیمت

منظور از کشمش فله ارزان به معنای این نیست که با پایین آوردن کیفیت و مرغوبیت بار ارزان تر شود بلکه به این معنی است که شما مستقیم از تولید کننده، کشمش خریداری خواهید کرد نه واسطه یا یک مرکز پخش و طبیعتاً علاوه بر اینکه کشمش تازه به دستتان خواهد رسید بلکه با قیمت مناسب تری نیز برای شما تمام خواهد شد.

 

متاسفانه خریداران بسیاری که با ما تماس می گیرند می‌گویند که ما از بازارهای مختلفی بار را به صورت حضوری خریداری نموده ایم اما متاسفانه وقتی که بار به منزل برده ایم متوجه شده ایم که بار قاطی دارد یا اینکه ته بار با روی بار یکسان نیست.

 

روال ثبت سفارش به این صورت است که اگر در تهران و کرج هستید میزانی به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد بار از طریق یکی از اتوبوس هایی که سال ‌ها با این مجموعه فعالیت دارد ارسال می شود و شما در مقصد که ممکن است به عنوان مثال حصارک و یا میدان آزادی باشد بار را دریافت و مبلغ را در حضور راننده تسویه خواهید نمود، اما اگر در سایر مناطق ایران هستید پس از رویت رسید باربری کامیونی که تصویر آن را برایتان ارسال خواهیم کرد و اطلاعات شما در آن قرار گرفته و مهر باربری بر روی آن درج می گردد مابقی مبلغ را واریز خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما