کشمش فخری امسالی | خرید با قیمت روز

اگر دنبال خرید کشمش فخری امسالی با قیمت روز هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان این کشمش بوده و شماره تماس مدیر فروش این کارخانه در صفحات این سایت قرار گرفته است تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط گرفته و ثبت سفارش نمایید.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

کشمش فخری

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود کشمش فخری نام دارد که به آن مویز فخری هم می‌ گویند. این محصول هسته دار است و تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول هم تولید می‌ شود در واقع انگور، نژاد فخری تولید می‌ باشد که به دنبال آن خشک شده آن نیز هر ساله آماده می‌ گردد. این نوع کشمش هم به صورت آفتاب خشک تولید می‌ گردد و هم سایه خشک و در مواردی از مایع تیزاب و حتی دود گوگرد هم در آن استفاده می‌ شود (که برای صادرات مناسب است.) اما میزان تولید این محصول یعنی نوع آخر کم است.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

میزان تولید این کشمش در شهرهای تاکستان استان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، کاشمر استان خراسان و دشمن زیاری استان فارس بسیار زیاد بوده و هم نمونه تمیز نشده که در واقع همان خشک شده انگور می‌ باشد و توسط باغدار این اتفاق می‌ افتد امکان فروش آن هست و هم اینکه مشتریان دوست دارند این محصول را به صورت تمیز شده بدون دم و شاخه که اصطلاحا به آن سرندشده می‌ گویند تحویل بگیرند. ولی نکته مهمی که در مورد این نوع کشمش وجود دارد این است که مشتریان، این کشمش را فقط برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می‌ دهند و در مواردی بسیار محدود جهت فروش درب مغازه یا حتی صادرات از آن استفاده می‌ کنند.

به منظور اطلاع از شرایط فروش مویز سرخ هسته دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

با وجود اینکه نژاد این انگور یکسان است اما فرم های مختلفی این کشمش دارد که در برخی اوقات سایز آن بسیار بزرگ، برخی اوقات متوسط و برخی اوقات کوچک است حتی مشاهده شده به درخت این کشمش یا بهتر بگوییم درخت انگور، قرص می‌ خورانند تا محصول حاصل بدون هسته و بدون دانه شود اما همانگونه که گفته شد به علت قیمت کمی پایین‌ تر نسبت به سایر کشمش‌ ها بیشتر برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

فخری هسته دار تاکستان به صورت تمیز نشده ⇓

کشمش فخری

قیمت کشمش فخری امسالی

در حال حاضر که در ابتدای آبان ۱۴۰۲ هستیم و با توجه به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده طبیعتاً از تولیدات همین منطقه یعنی شهر تاکستان که از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان به شمار می‌ رود استفاده خواهیم کرد و همانطور که در بالا گفته شد مشتریان این محصول در این کارخانه فقط به دنبال موارد آبگیری هستند پس یا محصول فله‌ ای و با دم و شاخه این نوع کشمش به مشتری داده می‌ شود و یا قیمت سرندشده آن که تمیز شده است و ظاهر بسیار بهتری دارد اما در هر صورت در کیسه و گونی بسته‌ بندی شده و برای مشتری ارسال می‌ گردد.

لازم به ذکر است که بدانید کشمش فخری و انواع کشمش آفتابی دیگر در شروع فصل ۱۴۰۲ که از مهر این سال شروع می‌ شود رشد قیمت داشته برعکس سالیان گذشته که همیشه ابتدای فصل قیمت کمی افت پیدا می‌ کرد اما اکنون به این صورت نیست و در ابتدای مهر ۱۴۰۲ قیمت این نوع کشمش حدود ۱۰ درصد نسبت به ۲ الی ۳ ماه پیش که اصطلاحا موجودی‌ های نهایی کشمش فخری سال گذشته بود افزایش قیمت پیدا کرده است.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اگر بخواهید این محصول را به صورت تمیز نشده و در واقع همان خشک شده انگور که توسط باغدار و کشاورز انجام می‌ شود در این مجموعه خریداری کنید بابت هر کیلو باید ۵۸ هزار تومان از جنس تاکستان که قند مناسبی دارد خرید آن را انجام دهید اما به صورت تمیز شده چون پوش در میان این محصول زیاد است هزینه تمیز شدن آن و ضایعات تولید شده بالا خواهد رفت و به کیلویی ۶۳ هزار تومان می‌ رسد و بسته‌ بندی این نوع کشمش‌ ها به صورت کیسه‌ ای است، کیسه‌ هایی که از ۱۰ کیلو داریم تا ۴۰ کیلو و ممکن است مشتری هر کدام را نیاز داشته باشد.

فخری تمیزشده با دست کارگر ⇓

قیمت کشمش فخری امسالی

خرید کشمش فخری مستقیم از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین قرار گرفته به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش محصولات خود می‌ کند و با تاسیس سایت‌ های مختلف که هم اکنون در یکی از آنها قرار دارید از سراسر ایران مشتری دارد هرچند تخصص و تبحر این مجموعه بیشتر در امر صادرات است اما در بازار داخل با فروش کشمش فله‌ ای که در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌ شود و کشمش کارتونی که درون آن انواع کشمش پلویی تاکستان جای می‌ گیرد فروش محصولات خود را با کیفیت بالا انجام می‌ دهد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید کشمش فخری را دارید حتماً با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید و مشاوره‌ های لازم را در مورد این نوع کشمش دریافت کنید فیلم واقعی بار را دریافت و طبق همان فیلم و عکس که توسط همین مجموعه گرفته شده اقدام به ثبت سفارش کنید برای مشتریان با وجود که این مجموعه یک کارخانه تولیدی است اما حداقل سفارش ۵۰ کیلو رو باز گذاشته‌ ایم تا مشتری متضرر نشود و اگر قصد خرید حجم بالای کشمش را داشت ابتدا با یک نمونه ۵۰ کیلویی کار خود را پیش برده و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید.

موضوع بسیار مهم در مورد این کارخانه این است که شما امکان خرید حضوری هم دارید خیلی کم پیش می‌ آید که در این سایت‌ های اینترنتی به مشتری امکان خرید حضوری در کارخانه را بدهند. لازم به ذکر است محصول اشاره شده چه به صورت تمیز شده و تمیز نشده وارد خط تولید کارخانه نخواهد شد چون به صورت کلی روشن کردن خط تولید فقط برای محصولات سوپر و اعلا خواهد بود و حداقل میزان باری که بر روی آن قرار می‌ گیرد ۵ تن می‌ باشد اما دستگاه‌ های مکانیکی مخصوص تمیز کردن این محصول را در اختیار داریم و کار تمیز کردن آنها را برای مشتریان انجام می‌ دهیم.

فخری کاشمر به صورت تمیزشده و مناسب برای صادرات ⇓

خرید کشمش فخری مستقیم از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما