مرکز پخش کشمش خرمایی قهوه ای در ایران

مرکز پخش انواع کشمش از جمله کشمش قهوه ای خرمایی در ایران که هم مناسب صادرات است و هم فروش در بازار داخلی در این سایت قرار داشته و خریدارانی که می خواهند با بهترین قیمت این نوع کشمش را خریداری نمایند با قسمت فروش در ارتباط باشند.

پخش کشمش خرمایی

کشمش خرمایی یا قهوه ای

یکی از مهمترین کشمش هایی که در ایران تولید شده و در مقیاس بالایی صادر یا در بازار داخلی به فروش می‌رسد کشمش تیزابی است که باغداران مناطق مختلف تولید کننده انگور وقتی که در شهریور ماه این محصول را می چینند قبل از اینکه آن را در مقابل آفتاب و زیر نور خورشید قرار دهند ابتدا به مایع تیزاب آغشته و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌کنند.

 

پس از ۵ الی ۷ روز که این محصول کاملا آماده شد دو حالت برای آن پیش می آید:

  1. ممکن است به آن گوگرد بزنند که این کار ممکن است هم در کارخانه انجام گیرد و هم توسط باغدار که در این صورت تبدیل به کشمش تیزابی که ما در بازار ایران می‌شناسیم خواهید شد که رنگی کهربایی دارد.
  2. یا ممکن است نزنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود و رنگ آن قهوه‌ای است و هم برای بازار داخلی مناسب و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از بهترین تولید کنندگان کشمش خرمایی منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان است که در هر دو منطقه نیز بی هسته یا بی دانه نیز می باشد.

کشمش خرمایی قهوه ای

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

شما در این مرکز مستقیماً با کارخانه کشمش وارد همکاری خواهید شد و شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در تمامی صفحات این سایت قرار دادیم تا شما به راحتی بتوانید با ایشان وارد ارتباط شوید و استعلام قیمت انواع کشمش و نیز مشاوره در مورد این محصولات را به رایگان دریافت نمایید.

 

علاوه بر کشمش قهوه ای خرمایی که در بالا کامل به آن پرداخته شد محصولات دیگری نظیر کشمش پلویی آفتابی، کشمش طلایی انگوری، کشمش تیزابی، شیره کشمش، کشمش سایه خشک و آفتاب خشک که به صورت فله ای و با دم و شاخه و نیز تمیز شده دستی و سنتی موجود است را امکان عرضه و پخش آن وجود دارد.

 

مزیت مهمی که شما وقتی مستقیماً با کارخانه وارد معامله می شوید این است که علاوه بر اینکه بار تازه خریداری می کنید بلکه با نرخ مناسب تری نیز این محصول به دستتان می رسد و این اطمینان را به شما می دهیم اگر قیمت های پایین تری در بازار هم هست به این علت بوده که در کیفیت بار دستکاری می شود به عنوان مثال اگر ما در کشمش خرمایی ۵ درصد در هر کارتون غوره باقی بگذاریم قیمت نهایی آن هزار تومان در هر کیلو پایین خواهد آمد که البته هرگز این کار را نخواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما