مرکز تولید کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات هستند می توانند آنها را در قالب بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی به صورت عمده و جزئی خریداری نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول صنعتی با کیفیت پایین و ارزان ⇓

تولید کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی

کشمش صنعتی یا کشمش پشت لیزری که به آن سرکه ای هم می گویند یکی دیگر از مشتقات کشمش در کارخانه می باشد که پس از عملیات سورتینگ محصول بر روی خط تولید حاصل می شود و کاربردهای مخصوص به خود و نیز مشتریان خاص خود را دارد.

 

در واقع وقتی که کشمش به صورت فله‌ ای که دارای خاک است و دم و شاخه در کنار آن دیده می شود بر روی خط تولید ریخته شده تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد یکی از قسمت‌ های خط تولید، سورتینگ نام دارد که ممکن است یا لیزری باشد یا دوربینی و یا کالر سورتر که محصولات را بر حسب درجه یک مرتب می کند.

 

به غیر از محصولات درجه یک هر نوع کشمشی که توسط دستگاه سورتینگ به کنار زده شد کشمش صنعتی می‌گویند و آنها را یا به صورت کیسه ای که عموما بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام می گیرد و یا به صورت کارتونی که کامل سفید است فروش آنها انجام خواهد شد.

 

این محصولات می تواند تماما آفتابی باشد یا تمام تیزابی و یا تمام گوگردی و یا اینکه مخلوطی از همه کشمش های اشاره شده و به صورت کلی چون تمام کشمش هایی که نام آنها را آوردیم بی دانه و بی هسته هستند لذا محصول صنعتی آنها نیز به همین صورت خواهد بود اما ممکن است به عنوان مثال در هر ۱۰۰ دانه کشمش یک یا دو عدد دانه دار در بین آنها دیده شود.

محصول صنعتی کاملا آفتاب خشک که قیمتی بالاتر از نمونه های بی کیفیت دارد. ⇓

تولید کشمش صنعتی

موارد مصرف کشمش صنعتی

شما علاوه بر اینکه می‌توانید انواع کشمش درجه یک که همگی آنها کشمش پلویی می‌باشد و در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است از این مرکز با قیمت و کیفیت درب کارخانه خریداری نمایید بلکه امکان خرید کشمش صنعتی هم با شرایطی که در بالا گفته شد وجود دارد.

 

اما از این محصول برای مصارف گوناگونی استفاده می کنند یکه می توان به تولید کیک و کلوچه و شیرینی که با نام کشمش قنادی می‌توان آن را شناخت، تولید شیره کشمش، تولید سرکه، تولید الکل و استفاده در خوراک دام و طیور اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است تلورانس قیمت کشمش مورد نظر می تواند بسیار بالا باشد و این امکان را کارخانه دار و مدیر تولید در اختیار داشته و هر چقدر از میزان کیفیت کشمش ها بکاهد قیمت آن ارزانتر و هر چقدر به آن بیفزاید و به محصول درجه ۱ نزدیک تر شود طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی می توانید علاوه بر استعلام قیمت روز، به صورت تلفنی فیلم واقعی بار را که در خط تولید آماده شده دریافت نمایید. اگر حجم خریدتان بالاست و حتی اگر برای صادرات می خواهید یک کارتون نمونه برایتان ارسال خواهد شد و بار بارگیری شده با نمونه ارسالی، قطعاً مطابقت خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما