قیمت کشمش آفتابی پاک شده بدون هسته

اگر به دنبال خرید کشمش آفتابی پاک شده و بدون هسته هستید یکی از مجموعه هایی که محصول اشاره شده را با کیفیت بالا از تولیدات شیرین و شهد بالای تاکستان آماده و در کیسه بسته بندی می کند مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد.

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی بدون هسته و هسته دار در کشورمان محسوب شده و مشتریان زیادی از سراسر ایران به دنبال خرید این کشمش چه به صورت فله ای در کیسه و چه به صورت فرآوری شده و در کارتون هستند.

از این جهت شهر تاکستان در استان قزوین شیرین ترین نوع کشمش آفتابی را در کشورمان در اختیار دارد، چون دیرترین منطقه ای در ایران است که انگور را می چیند و به همین جهت قند انگور کامل شده و قوام یافته است و کشمشی که از آن تولید می‌شود دارای شیرینی بسیار بالایی است.

به عنوان مثال در شهر ملایر یا ابهر در اوایل شهریورماه انگور چیده می شود و به همین جهت باعث می گردد قند محصول کامل شود و حتی میزانی کشمش حاصل به ترشی بزند و البته به همین جهت نیز قیمت تولیدات این مناطق از شهر تاکستان پایین تر می باشد.

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

قیمت کشمش آفتابی بدون هسته

در حال حاضر که در در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش آفتابی بدون هسته که به صورت فله ای از باغدار خریداری می شود به کیلویی ۵۷,۰۰۰ تومان رسیده ک اگر بخواهیم این محصول را پاک شده به مشتری تحویل بدهیم و با احتساب سود مجموعه کیلویی ۶۴,۰۰۰ تومان به دست مشتری خواهد رسید.

توجه داشته باشید خیلی راحت می توان در میان کیسه های این کشمش جنس کم کیفیت، غوره و یا ضایعات مخلوط کرد کاری که تقریباً اکثر عرضه کنندگان و فروشندگان این کشمش در کشورمان انجام می دهند.

به عنوان مثال هستند کسانی که غوره را به شیره کشمش آغشته کرده و ۲۰ درصد از این محصول را با کشمش درجه یک اشاره شده مخلوط می‌ کنند و به همین صورت کیلویی ۵۰۰۰ تومان برایشان پایین تر می افتد و همین موضوع باعث می گردد قیمت این مراکز پایین تر اعلام می شود اما واقعیت نرخ این کشمش همانی است که در بالا اشاره شد چون این مجموعه خود کارخانه کشمش دارد و واسطه و دلال نیست که بخواهد این کارها را انجام دهد.

نمونه پلویی آفتابی یا همان فرآوری شده محصول آفتابی در کارخانه ⇓

قیمت کشمش آفتابی بدون هسته

خرید انواع کشمش مستقیم از کارخانه

ویژگی خاصی که در این مجموعه برای مشتری محفوظ است این است که به صورت مستقیم از کارخانه خرید انواع کشمش را انجام می دهد و اینگونه نیست که به واسطه و دلال خرید خود را داشته باشد.

علاوه بر کشمش آفتابی بدون هسته که در بالا به آن اشاره شد انواع دیگری از کشمش نیز در این مجموعه تولید شده که می‌توان به کشمش پلویی آفتابی اشاره کرد که در کارتونهای ۹ بسته بندی شده و نمونه فرآوری شده همین محصول آفتابی در کارخانه می باشد.

خیلی از اوقات وقتی که مشتریان از سراسر ایران تماس می گیرند به این عزیزان اشاره می‌کنیم که برای اطمینان یافتن از اینکه خریدشان از کارخانه می باشد یکبار حضوری به مجموعه بیایند (لازم به ذکر است برای خرید حجم بالا نه مقادیر کم)، وقتی که مشتری در کارخانه حضور داشته باشد و خریدش را پس از بازدید در انبار کارخانه انجام دهد در تمام سالهایی که قرار است بر روی این محصول و انواع آن کار کند خیالش راحت است که خریدش بدون واسطه خواهد بود و دلال یا از بنکدار قرار نیست نیاز خود را تامین کند.

خرید انواع کشمش مستقیم از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما