خرید کشمش آفتابی تهران + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

در مجموعه تولیدی کشمش آراد مشتری می تواند کشمش آفتابی تهران را با قیمت عالی و کیفیت تضمینی بدون واسطه و مستقیم از کارخانه خرید کند.

کشمش آفتابی؟

یکی از انواع کشمش که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و تقریباً تمامی تولیدکنندگان انگور و کشمش این محصول را نیز تولید می کنند، کشمش آفتابی یا آفتاب خشک نام دارد.

محصول اشاره شده هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که به آن پلویی می گویند و هم به صورت فله ای و در کیسه به فروش می رود و به علت ساده بودن تولید این کشمش در تمامی مناطق تولیدکننده این محصولات، آن را نیز تولید می کنند.

کشمش آفتابی؟

مشخصه کشمش آفتابی

انگور پس از چیده شدن در شهریورماه در مقابل آفتاب پهن می شود که این پهن شدن ممکن است یا بر روی زمین باغ باشد یا بر روی آسفالت و یا بر روی ایزوگام. پهن شدن انگور بر روی زمین باغی یا آسفالت توجیه پذیر است اما چرا روی ایزوگام؟

به این علت که وقتی شدت نور آفتاب به ایزوگام برخورد می کند باعث داغ شدن آن خواهد شد و باعث می گردد دو طرف انگور، گرما دریافت کنندو به این صورت کشمش آفتابی، زودتر تولید خواهد شد.

اما به علت اینکه نور آفتاب بر انگور تابیده می شود رنگ آن تیره خواهد شد. هم نمونه بی دانه این محصول در کشور تولید می‌شود و هم دانه دار که البته سایز آن از ۷ میل شروع می‌شود و ممکن است تا ۱۷ میل هم ادامه داشته باشد.

محصول آفتابی فله ای یا کیسه ای ⇓

مشخصه کشمش آفتابی

خرید کشمش آفتابی در تهران

بازار تهران یکی از مهمترین مقاصد کشمش آفتابی چه به صورت فرآوری شده و چه فرآوری نشده می باشد و اکثر تولیدکنندگان کشمش در ایران به دنبال قبضه کردن این بازار هستند.

شما اگر در این شهر قصد فعالیت دارید و به دنبال خرید کشمش آفتابی تاکستان که بالاترین کیفیت این محصولات را در ایران تولید می کند باشید می توانید با مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط تلفنی گرفته و خرید خود را با قیمت درب کارخانه یا درب انبار خود تحویل بگیرید و یا اینکه به کارخانه آمده و بار خود را پس از بازدید خریداری کنید.

خرید کشمش آفتابی در تهران

آیا تضمینی بودن کیفیت کشمش صحت دارد؟

این مجموعه بر روی تضمینی بودن کیفیت خود اصرار دارد و این ادعا را دارد که بهترین قیمت ممکن کشمش را در ازای کیفیت ارائه شده به مشتری تقدیم می کند اما به چه صورت؟ در پایین توضیح می دهیم:

شما هر کیفیت و یا هر نمونه ای از هر کارخانه دیگر کشمش در ایران را داشته باشید می توانید به کارخانه آمده و پس از مقایسه کیفیت تولیدات کشمش این مجموعه متوجه قیمت رقابتی آن خواهید شد و این تضمین را در ادامه می دهیم هر قیمتی که شما از هر کارخانه‌ ای به شما دادند این مجموعه به شما همان کیفیت را ارزان تر تحویل خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما