فروش کشمش کارتونی مرغوب در بازار تهران

فروش کشمش کارتونی با کیفیت مرغوب از طریق این مرکز و این کارخانه در بازار تهران که مهم ترین بازار ایران محسوب می شود انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

کشمش کارتونی در تهران

تولید کشمش کارتونی مرغوب

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار داشته و هم این محصولات را به صورت کیسه ای و فرآوری نشده به فروش می‌رساند و هم به صورت فرآوری شده که در کارتون های ۹ و ۱۰ کیلویی خالص بسته‌بندی آنها صورت می‌گیرد فروش آنها را انجام می‌ دهد.

 

به صورت کلی محصولات تاکستان از نظر کیفی یک درجه از تولیدات سایر مناطق کشورمان بالاتر هستند که این به خاطر کیفیت انگور آنها است و اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت کشمش پلویی و کشمش تیزابی هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید اما اگر فرقی برای شما از نظر کیفی محصول نداشته باشد تولیدات ملایر به شما توصیه می گردد چرا که هم قیمتی پایین‌ تر دارد و هم کیفیتی پایین تر.

 

اما اگر قرار باشد کشمش کارتونی این مرکز برای مشتری لیست شود باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. کشمش پلویی آفتابی قرمز رنگ
  2. کشمش تیزابی قهوه‌ای روشن
  3. کشمش خرمایی قهوه ای تیره
  4. کشمش انگوری طلایی و زرد رنگ
  5. مویز افغان و ازبک سیاه رنگ
  6. و کشمش قنادی اشاره نمود.

فروش کشمش در تهران

فروش کشمش در بازار تهران

بازار تهران به همراه اصفهان، تبریز و مشهد از بزرگترین بازارهای خشکبار کشورمان می باشد که خرید و فروش بسیاری برای این بازار صورت می‌گیرد که یکی از آنها کشمش بوده و تولیدات تاکستان در این مراکز در حجم بالایی خرید و فروش می‌شود.

 

اما بازار تهران بیشترین محصولی که در آن عرضه می گردد تولیدات تاکستان است و با این وجود بیشترین محصولی هم که خرید و فروش می‌شود کشمش پلویی است و مشتریان زیادی در این شهر داشته و تقریباً تمام کارخانه های تاکستان در این بازار محصول خود را عرضه می کنند و با هم در دادن قیمت رقابت دارند.

 

حال این مجموعه هم سالها در بازار تهران و کرج محصولات خود را به فروش می رساند و این شانس برای مشتری وجود دارد که به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره شود به عنوان مثال بازاریاب های شرکت در این بازار هر کارتون کشمش پلویی را ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند و شما اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید تخفیف کوچکی شامل حالتان شده و هر کارتون ۱۹۸ هزار تومان برای شما فاکتور خواهد شد، البته در اواخر تیرماه ۱۴۰۰ که مشخص نیست در ادامه قیمت آن افزایشی باشد یا کاهشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما