فروش کشمش آبگیری گوشتی و شیرین

در این مرکز بهترین کشمش آبگیری گوشتی و شیرین با درصد قند بالا از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین و ملایر همدان به فروش می رسد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را با بسته بندی کیسه ای و کارتونی دارند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش گوشتی

کشمش آبگیری در ایران

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران خرید و فروش می شود کشمش آبگیری نام دارد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصول هستند دوست دارند کشمشی که خریداری می‌کنند شیرین و گوشتی باشد.

 

البته باید این مورد را هم اشاره کرد که به صورت کلی مشتریان این محصولات مایلند کشمش آبگیری از تولیدات آفتابی و سایه خشک باشد چرا که به صورت طبیعی کار خشک شدن آن انجام گرفته و هیچ گونه ماده شیمیایی در خلال تولید آن دخالت ندارد.

 

این مورد را همیشه در نظر داشته باشید که اگر به دنبال خرید محصول گوشتی و بالاترین درصد قند هستید قطعاً باید از کشمش تاکستان نیاز خود را تأمین کنید و کشمش ملایر برای کسی مناسب است که خرید محصولات درجه دو را در نظر داشته باشد.

 

کشمش آبگیری ممکن است هم به صورت تمیز شده که حتی دم و شاخه هم نداشته باشد عرضه گردد و هم به صورت تمیز نشده که حتی خاک هم به گوشت کشمش چسبیده می باشد. بسته‌بندی این محصولات هم ممکن است به صورت کیسه ای و گونی باشد و هم به صورت کارتون شده سفید رنگ بدون طرح باشد.

فروش کشمش شیرین

فروش کشمش آبگیری مرغوب

نوع دیگری از کشمش آبگیری هم در مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد هم در سبد محصولات این مرکز وجود دارد و آن کشمش پشت لیزری آفتابی است که در حقیقت شسته شده، بدون دم و بدون شاخه است و قبل از مرحله روغن پارافین زدن از خط خارج می‌شود و این محصول هم مشتریان خاص خود را دارد.

 

مشتریان این مرکز علاوه بر اینکه امکان خرید حضوری درب کارخانه و یا انبار فله در تاکستان استان قزوین را دارند بلکه می‌توانند خرید غیر حضوری در هر جایی از ایران که باشند هم انجام دهند به این صورت با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارششان ثبت و بار از طریق باربری کامیونی یا اتوبوسی برایشان ارسال خواهد شد.

 

قیمت کشمش آبگیری در این مرکز از ۱۱۵۰۰ تومان شروع می شود تا ۲۰ هزار تومان هم می‌رسد و این مورد را در نظر داشته باشید در میان باری که به دستتان می رسد، غوره ریخته نخواهد شد. متاسفانه در بازار ایران برای پایین آوردن قیمت رسم شده که در میان بار غوره می ریزند چون عین کشمش بوده و از نظر ظاهری هیچ تفاوتی ندارد و به همین صورت قیمت محصول نهایی را حدود ۱۵ درصد پایین خواهد آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما