فروش عمده کشمش پلویی بسته بندی شده کارتونی

فروش عمده و جزئی کشمش پلویی و تیزابی که به صورت کارتونی بسته بندی شده است از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه انجام می گیرد و مشتریان می توانند از تولید به مصرف نیاز خود را تامین نمایند.

فروش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی بسته بندی شده

شاید بیشترین واژه ای که در کشورمان در ارتباط با کشمش شنیده ‌ایم اصطلاح پلویی است، محصول پلویی را در مورد انواع کشمش گرد به کار می بریم که از این جهت به این نام مشهور شده است که در کنار برنج طبخ می شود و ممکن است رنگ این محصول زرد، قهوه‌ای و یا قرمز سوخته باشد.

 

کشمش پلویی زرد در واقع همان محصول انگوری طلایی، پلویی قهوه ای همان کشمش تیزابی است و پلویی قرمز سوخته همان کشمش آفتابی می باشد. از بهترین تولید کنندگان محصول زرد، بناب و ملکان استان آذربایجان است و دو رنگ دیگر یعنی قهوه ای و قرمز نیز تاکستان استان قزوین بهترین این کشمش ها را در ایران فرآوری می کند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد هر ۳ محصول بالا را تولید می کند به این صورت که محصول زرد رنگ که از تولیدات استان آذربایجان است را به صورت فله و با دم از باغدار خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهد. لازم به ذکر است که برای بازار داخل از کارتون های ۹ کیلویی استفاده و برای صادرات نیز از کارتون های ۱۰ کیلویی به صورت خالص بهره می برند که در انتها نیز شیرینک کردن هم انجام می گیرد.

کشمش پلویی عمده

فروش کشمش پلویی کارتونی

ابتدا این موضوع را خدمتتان عرض می کنیم که کارتون های این مرکز فاقد هر گونه شماره تماس، راه ارتباطی و یا آدرس کارخانه می باشد و این برای شما بسیار مناسب است که مشتری شما، ما را پیدا نکند و همچنان به خرید از شما ادامه دهد.

 

از طرفی لازم به ذکر است حداقل ارسال بار ۱۰ کارتون خواهد بود و طبیعتاً شخصی که ۱۰ کارتون خریداری می کند با کسی که ۲۰۰ کارتون باید تفاوت در قیمت ارائه شده داشته باشد و شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید با ایشان به صورت مستقیم وارد مذاکره و استعلام قیمت شوید.

 

به صورت کلی در بازار داخل محصول قهوه ای و قرمز بیشترین فروش را به خود اختصاص می‌دهد و سعی شده با بهترین کیفیت ممکن محصولات آماده شود و دقیقا همان باری که برای صادرات کشمش، این مجموعه استفاده می‌کند همان را برای بازار داخلی نیز عرضه خواهد کرد و لازم به ذکر است برای مشتریان حجم بالا به عنوان مثال یک نیسان، امکان خرید حضوری درب کارخانه نیز مهیا نموده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما