فروش عمده کشمش تیزابی تاکستان

تولید و فروش عمده کشمش تیزابی تاکستان و ملایر در این مجموعه انجام می شود و خریداری که قصد تهیه محصول اشاره شده را با کیفیت بالا دارد می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه در همین مرکز آن را تامین نماید.

 

محصول تیزابی در بالاترین کیفیت ممکن ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی مرغوب

از جمله محصولاتی که در حجم وسیعی در کشورمان تولید و فرآوری می‌ شود کشمش تیزابی نام دارد که اگر از نظر میزان حجم خرید و فروش هم بخواهیم به آن اشاره کنیم قطعاً باید نام همین محصول را بیاوریم که هم جهت عرضه در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید محصول اشاره شده در کشورمان سرآمد می‌ باشند و کارخانه های موجود در دو شهر اشاره شده حجم وسیعی از نیاز کشور چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل را تامین می کنند.

 

به صورت کلی کشمش تیزابی که بر دو گونه گوگردی و بدون گوگرد موجود بوده و این دو محصول دارای رنگ های قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هستند اگر مشتری نمونه باکیفیت و مرغوب آن را بخواهد از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهد و اگر به دنبال محصولی با قیمتی متوسط و طبیعتاً کیفیت پایین تر می‌ باشد تولیدات ملایر به شدت توصیه می گردد.

 

لازم به ذکر است با وجود اینکه این محصول بر دو گونه دانه دار و بی دانه موجود است اما نمونه بی دانه آن تنها برای خرید و فروش و مانور جهت بازاریابی مناسب خواهد بود که تولید این محصول هم در کشورمان بسیار بیشتر از نمونه دانه دار می باشد.

محصول تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) دارای رنگ قهوه ای تیره ⇓

کشمش تیزابی عمده

فروش کشمش تیزابی، عمده و جزئی

این مجموعه علاوه بر اینکه تولید کشمش تیزابی را در حجم وسیع که به طور میانگین می‌ توان گفت روزانه امکان فرآوری و بسته بندی ۷ تن کشمش وجود دارد را انجام می دهد، بلکه فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها را نیز در دستور کار خود دارد و شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

قطعا اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشید به خوبی می دانید که از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ تا به الان که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ هستیم نرخ این محصول رشد خیره کننده ای داشته اما به تازگی کمی افت قیمت در مورد آن شاهد بودیم که اگر توافق هسته‌ ای حاصل شود که باعث کاهش نرخ دلار خواهد شد قیمت این محصول نیز کاهشی خواهد شد.

 

در حال حاضر نرخ کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت خود در کارتون های ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان و همین محصول برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۴۳۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

برخی از مشتریان هم به دنبال نمونه بدون گوگرد این محصول هستند که به آن کشمش خرمایی می‌ گویند و آن هم مشتریان خاص خود را دارد که در این مجموعه هم تأمین خواهد شد. از طرفی برای برخی از خریدارانی که کیفیت پایین محصول تیزابی را بخواهند تولیدات ملایر هم در این مجموعه آماده شده و در کارتون بسته بندی آنها صورت خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما