فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی

فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی در این سایت حضور دارد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را یا برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی دارند می توانند با قسمت عرضه این مرکز تولیدی ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزابی باکیفیت تاکستان ⇓

فروشنده کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی پلویی

اگر در زمینه انواع کشمش فعالیت داشته باشید نام کشمش تیزابی را بارها و بارها شنیده اید، این محصول که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن استفاده می کنند در اکثر مناطق تولیدکننده انگور هم تولید می شود.

 

اما به محصول تیزابی که سایز ۱۰ میل کمتر باشد کشمش تیزابی پلویی می‌گویند که بیشترین مصرف مردم، چه در داخل و چه در خارج از کشور هم این نوع محصول است و منطقه تاکستان استان قزوین برترین تولید کننده آن در سطح کشور از نظر سطح کیفیت محسوب می شود.

 

در پله‌های بعدی کیفی می توان نام ملایر استان همدان و نام قوچان استان خراسان را آورد، پس اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی با کیفیتی پایین تر و طبیعتاً قیمتی ارزان تر هستید تولیدات مناطق اشاره شده بسیار به کار شما خواهد آمد و بازار هدف مخصوص به خود را دارد.

 

لازم به ذکر است این محصول را ابتدا باغدار و کشاورز است که تولید می‌ کند یعنی ایشان هستند که انگور را چیده و ابتدا به مایع تیزآب داغ آغشته نموده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ کند که در  ادامه ممکن است ایشان کار گوگردزنی آن را انجام دهند و یا آن را کارخانه کشمش انجام خواهد داد.

محصول تیزابی تولید ملایر که کیفیت متوسطی دارد. ⇓

فروشنده کشمش پلویی

فروشنده مستقیم کشمش

از این جهت که این مجموعه خود تولید انواع کشمش را بر عهده دارد لذا فروشنده مستقیم آن به عنوان مدیر فروش کارخانه در این سایت حضور دارد و پاسخگویی تلفنی و یا حضوری در کارخانه مشتریان خواهد بود و علاوه بر فروش عمده در حجم سنگین امکان فروش جزئی حداقل از ۲۰ کارتون را هم خواهد داشت.

 

در حال حاضر قیمت کشمش تیزابی پلویی همانطوری که در بالا عنوان شد سایز آن از ۱۰ میل کمتر، هر کارتون ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان در بهترین کیفیت خود فاکتور می‌ شود که اگر نمونه درشت این محصول را که سایزی بالای ۱۰ میل است را بخواهید هر کارتون پنج هزار تومان گرانتر قیمت می خورد.

 

حدود سه ماه و نیم است که از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ میگذرد و طی این چند ماه نوسانات شدیدی انواع کشمش به خود دید به گونه‌ای که همین محصول اشاره شده تا یک ماه پیش هر کارتون ۴۱۰ هزار تومان فاکتور می شد و بعد از آن بازار به شدت راکد شده به گونه‌ای که قیمت آن به ۳۷۰ هزار تومان در حال حاضر رسیده اما متاسفانه پدیده دیگری رخ داده که آن را در پایین اشاره می کنیم:

 

متاسفانه کارخانه های بسیاری در تاکستان که زمانی ادعای کیفیت محصول خود را داشتند برای پایین آوردن قیمت و قرار گرفتن در بورس فروش کشمش تیزابی، در میان محصول اشاره شده با کیفیت درجه یک، جنس ضعیف تر (از تولیدات ملایر و یا ابهر) قاطی می کنند و به این صورت باعث شده اند که قیمت هر کارتون آنها حدود ۲۰ هزار تومان ارزان تر شود. کارخانه های ملایر که دیگر جای خود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما