عمده فروشی کشمش سیاه پلویی اعلا

تولید و غمده فروشی کشمش پلویی سیاه با کیفیت اعلا در این مرکز انجام می شود و اگر خریداری این محصول را با کیفیت و قیمت درب کارخانه بخواهد باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول آفتابی برای تولید پلویی در کارخانه ⇓

عمده فروشی کشمش

تولید کشمش سیاه پلویی

اگر قرار باشد به پرحجم ترین نوع کشمش از نظر میزان فروش و تولید اشاره کرد قطعاً باید نام کشمش پلویی را بیاوریم که این محصول بی دانه در خط تولید کارخانه تولید می شود و توسط دستگاه سورتینگ لیزر اندازه هر دانه کشمش زیر ۱۰ میل درجه بندی خواهد شد و این میزان از ۶ میل شروع شده و تا ۱۰ میل هم ممکن است ادامه پیدا کند.

 

اما محصول پلویی در رنگ های مختلف تولید می شود که در واقع چهار نوع بوده و شامل زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سیاه می باشد که محصول سیاه در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است و به نوعی رنگ آن سرخ مایل به سیاه خواهد بود.

 

محصول اشاره شده از کشمش آفتابی که توسط باغدار و کشاورز تولید می‌گردد فرآوری شده و توسط دستگاههای خط تولید شستشو، دم گیری، روغن زنی، سورت و بسته بندی می گردد و همان محصولی می‌شود که به دست شما خواهد رسید که کاملا تمیز شده و بدون دم و شاخه خواهد بود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان برترین تولید کننده این محصول در کشورمان شناخته می شوند که اگر به دنبال خرید بالاترین‌ کیفیت آن هستید تولیدات تاکستان برایتان بسیار عالی خواهد بود و طبیعتاً تولیدات ملایر، یک درجه از نظر کیفی پایین تر بوده که طبیعتاً قیمت آن نیز حدود ۵ درصد هم ارزان تر می باشد.

محصول پلویی سیاه فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش پلویی عمده

عمده فروشی انواع کشمش از درب کارخانه

با وجود اینکه در عنوان آورده شده عمده فروشی انواع کشمش، اما برخلاف تمامی کارخانه های کشمش در ایران که زیر تناژ بار نمی‌ فروشند می توانید در این مجموعه سفارش جزئی هم با همان قیمت عمده ای داشته باشید که این می‌ تواند برای شما بسیار عالی باشد.

 

مشتری می‌تواند حداقل سفارش ۳۰ کارتونی هم برای خود ثبت کند آن هم با همان قیمتی که روی تناژ محصول فروخته می شود و این به علت شیوه فروش این مرکز است که با تاسیس سایت‌ های مختلف سعی در جذب مشتری و تامین نیاز این عزیزان داشته است.

 

در حال حاضر کشمش پلویی آفتابی سیاه رنگ در بالاترین کیفیت ممکن که دو بار عمل سورت لیزر روی آن صورت می‌گیرد در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص که اصطلاحاً ۹ کیلویی گفته می‌شود ۳۵۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می گردد که اگر به عنوان مثال این محصول را بخواهید در ملایر تامین کنید حدوداً ۳۳۵ هزار تومان قیمت می‌خورد.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی سیاه مناسب برای صادرات نیست و معدود دفعات پیش آمده که امکان فروش آن به سایر کشورها خواهد بود ولی به صورت کلی محصولی است که استانهای شمالی ایران و بازار تهران و کرج از مشتریان عمده آن هستند که شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه می توانید سفارش محصول را به هر میزان که باشد بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما