عرضه کشمش تیزابی طلایی در مازندران

عرضه کشمش تیزابی طلایی در مازندران از طریق این مرکز که کارخانه و مرکز تولیدی این محصولات را در تاکستان استان قزوین دارد انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این نوع کشمش را به صورت مستقیم از کارخانه دارند می توانند با راه های ارتباطی قرار گرفته شده در این سایت تماس بگیرند.

کشمش تیزابی در مازندران

تولید کشمش تیزابی طلایی در تاکستان قزوین

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد کشمش تیزابی طلایی می باشد که بهترین تولید کننده این محصول در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است.

 

از این جهت به این محصول کشمش تیزابی طلایی می گویند که علاوه بر آغشته شدن انگور آن به مایع تیزاب، دود گوگرد هم در انتهای خشک شدن به آن می زنند تا طلایی رنگ شود.

 

این محصول به صورت بی دانه یا بی هسته باید باشد تا فروش خوبی را برای آن متصور شد چون در ایران کشمش تیزابی هسته‌ دار هم تولید می‌گردد اما مشتریان بیشتر مایلند از نوع بی دانه آن استفاده کنند.

 

برای بازار داخلی کشمش تیزابی در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون و برای صادرات از کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی استفاده می کنند که بر روی کارتون های این مرکز هیچگونه راه تماس و حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا مشتری درگیر این موضوع نباشد که ممکن است از خریدارش دور بخورد.

کشمش تیزابی طلایی

فروش کشمش در مازندران

بیشترین کشمشی که در استان مازندران عرضه شده و به فروش می‌رود کشمش تیزابی طلایی و کشمش آفتابی پلویی است که هر دوی این محصولات با بهترین کیفیت و گرید ممکن در این مرکز که در تاکستان استان قزوین واقع شده تولید و بسته بندی می شود.

 

مراکز پخش این استان می توانند با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و درخواست استعلام قیمت به روز داشته باشند و در صورت تایید، سفارش خود را از طریق ایشان ثبت کنند.

 

برای سفارش نهایی، میزانی از شما بیعانه گرفته می شود وقتی بار آماده شد و بارگیری، ماشین به سمت شما و انبارتان حرکت خواهد کرد و زمانی که به درب انبار رسید قبل از تخلیه اقدام به تسویه خواهید نمود که همراه راننده حتما کارت خوان فرستاده می شود.

 

مشتری باید این مورد را بداند که اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت ممکن است باید از تولیدات تاکستان این دو محصول را که به آن اشاره شد خریداری کند در غیر این صورت محصولات مناطق دیگری نظیر ملایر و قوچان هم هستند که آنها را تولید می‌کنند اما کیفیت خروجی آنها پایین است اما چون قیمت ارزان تری دارد برخی از مراکز پخش و فروشگاه های زنجیره ای به دنبال خرید آن می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما