شرکت بازرگانی کشمش پلویی تاکستان

مشتری در این مرکز می تواند بهترین کشمش پلویی تولید ایران مربوط به محصولات تاکستان را خریداری نماید آن هم با کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به مراکز پخش و شرکت های بازرگانی.

 

کشمش پلویی تاکستان ⇓

شرکت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در کارخانه های تاکستان

یکی از شاخص ترین و البته بهترین تولیدات تاکستان در بازار داخلی که هم بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش پلویی می‌ باشد. این محصول که از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید دارای رنگ سرخ و بی هسته بوده و میزان قند محصولات تاکستان باعث می شود که خروجی این نوع کشمش در کارخانه هم بسیار شیرین و خوش‌ طعم باشد.

 

موضوع مهمی که خریداران و مشتریان این محصولات باید بدانند این است که صفر تا صد تولید یک نوع کشمش را کارخانه انجام نمی‌ دهد بلکه ماده اولیه این مراکز تولیدی از طریق باغدار و کشاورز تامین می گردد در واقع این عزیزان هستند که انگور را تبدیل به کشمش می‌کنند نه کارخانه.

 

اما جالب اینکه تنها محصولی در ایران که هم فرآوری شده آن به فروش می‌رود و هم فرآوری نشده آن که دارای دم، شاخه و خاک است همین کشمش آفتابی بوده که هم فله آن به صورت بسته بندی کیسه ای به فروش می‌رسد و هم فرآوری شده آن که در بالا گفته شد که نام آن پلویی است و در بسته بندی کارتونی عرضه آن انجام می شود.

 

سالی که در آن قرار داریم یعنی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از نظر میزان موجودی محصول اشاره شده در تاکستان، کمتر از سال گذشته خواهد بود اما از نظر میزان قند و خوش طعمی کشمش امسال قوی تر از سال گذشته می باشد.

کشمش آفتاب خشک که پس از فرآوری در کارخانه تبدیل به محصول پلویی می شود. ⇓

شرکت کشمش تاکستان

خرید کشمش پلویی درب کارخانه

یکی از مجموعه ها و کارخانه های تولیدی کشمش در تاکستان مرکز کشمش آراد می باشد که علاوه بر این که در زمینه فروش در بازار داخلی فعالیت می‌کند صادرات این محصولات را نیز در حجم وسیع به کشورهای همسایه از جمله گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، قطر و کویت هم انجام می دهد.

 

با توجه به اینکه اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می‌دانید که کشمش پلویی فقط رنگ سرخ آن نیست بلکه رنگ های دیگر نظیر زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هم موجود می باشد و باز هم منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید محصولات اشاره شده در ایران سرآمد است.

 

به صورت کلی اگر به دنبال خرید محصول باکیفیت که طبیعتاً قیمتی درخور هم دارد هستید کشمش تاکستان به شما پیشنهاد می شود در غیر این صورت شهر ملایر دقیقاً همان محصولات را دارد اما با یک درجه کیفیت پایینتر و البته قیمتی ارزان تر.

 

پس شما اگر به دنبال خرید محصول مرغوب با قیمت مناسب هستید و ارزان‌تر از شرکتهای بازرگانی محصول به دستان برسانند مجموعه تولیدی کشمش آراد می تواند یک انتخاب باشد و شما علاوه بر اینکه درب کارخانه قیمت خواهید گرفت امکان خرید حضوری نیز خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما